2 שאלות. אחת- מה ארוחת הבוקר הנכונה והמומלצת. 2- כניסה לפורום.

0
0

ארוחת הצהרים וארוחת הערב פשוטות ונכונות ואני תמיד יוצא מהן שבע וערני. אבל בארוחת הבוקר אני מרגיש הרבה פעמים שאני לא אוכל נכון. ושאני נשאר רעב, ולא מרוכז לפעמים. מה ארוחת הבוקר המומלצת מבחינת אבות המזון והכמות(אבות המזון יותר חשובים, כי הכמות היא אישית עבור כל אחד)

 

2- איך נכנסים לפורום כמשתמש רשום. כי שניסיתי להיכנס עם שם המשתמש שלי והסיסמה שלי. הפורום בסוף חסם אותי. האם זה אותו שם משתמש- או שצריך לפורום להרשם בנפרד?

  • You must to post comments
0
0

יובל היקר,

בהתייחסת לשאלותיך-
1. אשמח אם תוכל לענות על השאלות הבאות:
באיזו שעה אתה מתעורר?
באיזו שעה אתה אוכל?
מה אתה אוכל בבוקר שגורם לך להרגיש בחוסר ריכוז ורעב?

2. פרטי ההתחברות שלך למערכת הרשמה שונים מאלו הנדרשים לפורום, אך נכון לכרגע אין צורך בשם משתמש וססמה עבור שאילת שאלות בפורום 🙂

  • You must to post comments
0
0

אני לרוב מתעורר ב7:30. או מקסימום בשמונה וחצי. ואוכל או  אחרי שקמתי וצחצחתי שיניים. או שעה אחרי. בסביבות תשע תשע וחצי.

ארוחת הבוקר שלי כוללת תמיד 2 פרוסות לחם מלא. עם ממרח משתנה. או קוטג' וזייתים. או חומוס וטחינה. או מרגרינה ופסטרמה. או שכבה דקה של חמאה ופסטרמה.  או קוטג' וטונה .בצד יש מלפפון ועגבניה שאני אוכל שלמים בנגיסות. ופרי אחרי הארוחה. בדרך כלל תפוח- עכשיו שהקיץ התחיל יהיו עוד הרבה פירות. פעם ביומים אני אוכל ביצה קשה.

לפני זה אכלתי רק פרוסה אחת.

  • You must to post comments
0
0

היי יובל,

נסה להחליף את ארוחת הבוקר שלך ב:
חצי כוס שיבולת שועל
כוס חלב / חלב סויה
כפית דבש
תחמם דקה שלמה במיקרוגל ותקבל דייסה טעימה ומזינה.

אופציה נוספת היא להכין מוזלי:
יוגורט BIO 3%
פרי כלשהו חתוך (תפוח, אגס, אפרסק, בננה…)
5-6 אגוזים
כפית דבש

אופציה שלישית:
2 פרוסות לחם מחיטה מלאה
2 כפות מלאות של גבינה או קוטג' עד 5%
2 ירקות
חופן זיתים או 2 כף שמן זית

 

תן לזה מספר ימים של ניסיון ותעדכן בבקשה אם יש שיפור בהרגשתך.

  • You must to post comments
מציג 3 תוצאות
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website