תרגילים לחיזוק גב למניעת כאב

0
0

שלום. אם יש לי כאבי גב עזים בגב התחתון, איזה תרגילים יכולים לשפר לתרום לחיזוק הגב ומניעה של הכאבים? זה ממש פוגע לי ביום יום

  • You must to post comments
0
0

שלום מיטל,
כאבי גב יכולים להיגרם כתוצאה ממספר סיבות ולכן רצוי לבדוק זאת אצל איש מקצוע מוסמך – רופא / פזיוטרפיסט. רצוי פזיוטרפיסט.
ובכל זאת, במידה וכאבי הגב שלך נובעים מחולשת שרירי הליבה – שרירי בטן וגב חלשים, ניתן לשפר את המצב ואף למנוע את הכאב ע"י ביצוע תרגילים שונים כגון:
דדליפט – Deadlift
סקוואט – Squat
קטלבל סווינג – Kettlebell Swing
סופר מן – Superman
הולו – Hollow
ותרגילים נוספים. לגבי כמות הסטים (מחזורים), מספר החזרות ותדירות האימונים- ממליץ בחום להיוועץ עם מאמן כושר מוסמך ומקצועי שיעזור לך לבנות תכנית אימון מתאימה, בהתאם ליכולת האישית שלך.

בנוסף, אם את עוסקת בעבודה משרדית, רצוי לקום בכל שעה עגולה ולבצע מספר מתיחות, בעיקר לגב, שכמות ולרגליים.

תרגישי טוב 🙂

 

  • You must to post comments
מציג תוצאה אחת
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website