תפריט כדי לרדת במשקל

0
0

הי איתן!
אני רוצה לרדת במשקל לעבור לחיטוב מבלי לאבד את המסת שריר שצברתי עד עכשיו. איך מתחילים ומה הכי חשוב לשמור בתפריט כדי לרדת במשקל? דל פחמימה? פליאו? אטקינס…… תודה!

  • You must to post comments
0
0

היי רונלי,

ירידה במשקל ובאחוזי השומן (חיטוב) דורשים שמירה על עיקרון הפוך מזה ששמרת עד כה והוא, מאזן קלוריות שלילי ובו כמות הקלוריות הנצרכת נמוכה מזו הנדרשת לגוף ביממה על מנת לשמור על הקיים. איך עושים את זה? יש גישות שונות ואני נמנע מלהכתיר את הטובה מכולן כי כל מקרה לגופו. בכללי, אני ממליץ שכמות הפחמימות בתפריט תהיה סביב 40%, החלבונים 30% והשומנים 30%.

בקרוב מאוד יצא לאור המדריך המשודרג שכתבתי אודות תזונה נכונה לירידה במשקל. אם תרצי, אשמח לעדכן אותך אישית כאשר יצא באופן רשמי.

בהצלחה!

  • You must to post comments
מציג תוצאה אחת
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website