שרירי בטן

0
0

הי , אני בת 25 שוקל 64 וגובה של 1.76 , בדיקת הBMI שלי יצאה תקינה ובעבר אפילו הקפדתי על תפריט תזונה מסודר עם דיאטנית שנתנה לי 5 ארוחות ביום.. יחד עם זאת אני מקפידה על 3 אימוני כושר אירוביים בשבוע וכוח אני עושה לבד בבית כשיש לי זמן. השאלה שלי היא למה אני לא מצליחה להגיע למצב של שריפת שומנים שהצטברו שם ואיך מגיעים למצב ששרירי הבטן שלי יתחילו לבלוט כי אני מרגישה שניסיתי הכל. אולי יש לכם טיפים טובים לתת לי או תרגילי כושר מומלצים לבטן?

  • You must to post comments
0
0

שלום רחל וברוכה הבאה אלינו!

התשובה לשאלותייך תלויה בתשובות לשאלות הבאות:
1. מכמה קלוריות מורכב תפריט התזונה שהדיאטנית הרכיבה עבורך והאם את עדיין מקפידה על התפריט?
2. איזה אימון אירובי את מבצעת ומה משך הזמן של כל אימון?
3. איזה אימוני כוח את מבצעת?
4. האם עשית מדידת אחוזי שומן מקצועית?

  • You must to post comments
0
0

איתן הי, אני לא יודעת כמה קלוריות יש בתפריט שלי אבל אם תאמר לי איך לבדוק אוכל לכתוב לך. אני עושה ספינינג, קיקבוקס ולפעמים גם ריצות לאימון אירובי שנמשך 45-50 דקות בחדר כושר. אימון הכוח שלי הוא לכל הגוף ולוקח בערך שעה וחצי אם אני מכניסה גם תרגילי בטן..
אחוזי שומן לא מדדו לי. איך בודקים?

  • You must to post comments
0
0

היי רחל,

אני מציע ליצור קשר עם הדיאטנית שמלווה אותך ולשאול אותה כמה קלוריות מונה תפריט התזונה שלך. האימונים האירוביים שלך נשמעים אחלה. כל עוד את נהנית מהם- המשיכי בכל הכוח 🙂
במידה ומדריך כושר מוסמך מדריך אותך באימוני הכוח, אני מאמין שגם הם בסדר גמור. לכן, אני משער שמסת השריר בגופך דלה מאוד ויש צורך להעלות אותה על מנת לשפר את המראה הויזואלי של שרירי הבטן שלך (יש לציין שהדבר תלוי גם בגנטיקה טובה). בנוסף, אינני מכיר אותך אישית ולכן אמליץ להיפגש עם איש מקצוע מוסמך להכוונה מקצועית ובדיקת אחוזי שומן, כל עוד ואת מעוניינת לרדת במשקל/ להעלות במסת השרירי ובין היתר לפתח/ לחטב את שרירי הבטן בדרך היעילה ביותר.

  • You must to post comments
0
0

איתן הי שוב ותודה על התשובה המפורטת, אני אלך לאיש מקצוע רק תגיד לי אם אני צריכה ללכת למאמן אישי או דיאטנית? או גם וגם?

  • You must to post comments
מציג 4 תוצאות
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website