פעילות אחרי לידה

0
0

שלום רב
אני 4 חודשים אחרי לידה נשארו לי להוריד בערך 5 קילו וצריכה לחטב את השרירים ולחזק את הגוף בדחיפות איזו פעילות כדאי לי לעשות? יש לי ניסיון קודם בחדר כושר ושיעורי סטודיו אבל שמעתי על שיטות אימון חדשות ששורפות ומחטבות יותר אבל מה מתאים יותר בשבילי?

  • You must to post comments
0
0

שלום נדיה!

ראשית כל, מזל טוב על הלידה!
לגבי שאלתך- חיטוב הגוף / ירידה במשקל ובאחוז השומן דורשים שמירה על תזונה נכונה המתאימה למטרה זו. שילוב פעילות גופנית וכושר יסייעו בהשגת המטרה בצורה יעילה יותר. לכן, אני ממליץ לשמור על תזונה מאוזנת כחלק בלתי נפרד מאורח החיים שלך על מנת שתשיגי את מטרתך בדרך נכונה.
הפעילות שאני ממליץ עליה היא כל פעילות גופנית שתגרום לך לסיפוק והנאה, כיוון שזו הדרך הנכונה להתמדת ארוכה. יחד עם זאת, אשמח להזמין אותך לאימון ניסיון בשיטה שלנו (אימון פונקציונלי FTR), בו תוכלי ליהנות משיפור בכוח, סיבולת, קואורדינציה, יציבה, גמישות ובנוסף, תחזקי את שרירי הליבה שלך (שרירי הבטן ושרירי הגב), דבר שיתרום לך רבות לתפקוד היומיומי בעיקר לאחר לידה.

בהצלחה!

  • You must to post comments
0
0

תודה איתן!!! איפה אפשר למצוא תזונאי טוב שיעזור לי בהכנת תפריט תזונה?
עוד שאלה על האימון שלכם..נשמע ממש טוב אבל איך הוא לחיטוב הגוף שורפים בו הרבה קלוריות??

  • You must to post comments
0
0

אין על מה, נדיה!

לשאלותייך:
1. תפריט תזונה- את מוזמנת ליצור איתנו קשר באמצעות תיבת צור הקשר ואנו נדאג להפנות אותך לתזונאי מתאים.
2. האימונים שלנו מסייעים בירידה במשקל וחיטוב הגוף (הורדה באחוזי השומן) הודות לשריפת קלוריות מוגברת במהלך האימון.

  • You must to post comments
מציג 3 תוצאות
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website