עליות מתח יד אחת

0
0

היי איתן
התחלתי לאחרונה להתאמן חזק על one arm pull up מתח ביד אחת. כרגע אני על 6 וחצי קצת תקוע על המספר הזה… כשהמטרה היא להגיע ל10 עליות מתח. בעיקרון הבנתי שסוג האימון נקרא גיוס יחידות מוטוריות.. ואני נורא רוצה להגיע למספר שהצבתי לעצמי. רציתי לשאול אותך בגלל שאני יודע שאתה מומחה בתחום… מה לדעתך יכול לקדם אותי אל המטרה? והאם לפי הניסין שלך יכול להיות שדווקא קריטי פה שאני יכניס כל יום כמות חלבון של 1 וחצי ממשקל הגוף שלי ולא פחות?

  • You must to post comments
0
0

היי איתי, כל הכבוד! 6 חזרות של עליות מתח עם יד אחד זה מספר מכובד מאוד!
לשאלתך- אני ממליץ לשנות מדיי פעם את תכנית האימונים – טווח חזרות/ תוספת משקל, עבודה עם גומיות מתח וכדומה. לגבי כמות החלבון, אם אתה צורך ביום 1.5 גרם חלבון כפול משקל הגוף שלך, ספק אם זו הסיבה לעצירה בהתקדמות שלך. בנוסף, יש לציין שאם קיים חוסר תזונתי באחד מאבות המזון כגון פחמימות, חלבונים ושומנים (ולא רק מחלבון), זה יכול להוביל לפגיעה בהתקדמות הביצועים הספורטיביים.

  • You must to post comments
0
0

אחלה תודה רבה! ברמת העיקרון אתה חושב ש65 גרם חלבון יכול להיות מספיק בשביל משקל הגוף שלי 65 קילו ביום?

  • You must to post comments
0
0

כלומר האם זה יכול להיות מספיק להכניס לגוף שלי כמות גרם חלבון ששווה למשקל שלי בקילו ולא יותר?

  • You must to post comments
0
0

אין על מה גבר!
לשאלתך- אני חושב שזה מעט מאוד יחסית לאדם מאומן. נסה לצרוך 1.8 גרם חלבון כפול משקל הגוף שלך ובנוסף, תבצע שינויים בתכנית האימון שלך מדיי פעם.

בהצלחה!

 

  • You must to post comments
מציג 4 תוצאות
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website