עזרה בבניית תפריט תזונה לבטן חטובה

0
0
היי איתן
באימון האחרון הזכרת שאולי תוכל לעזור לי עם טיפים לבניית תפריט..אני החלטתי שהשנה אני עושה הכול כדי להוציא את הקוביות בבטן או לגלות שהן פשוט לא קיימות אצלי גנטית XD
אני גובה 1.62 ושוקלת סביב ה60 ק״ג ( לא נשקלתי כמה חודשים טובים)
בגלל שאני עובדת משמרות בשעות לא קבועות קצת קשה לי לפעמים לחשוב על ארוחות שיכולות להתאים..ואני לעיתים לא מספיקה לבשל ארוחות מראשככה שאני ממש אשמח לעזרה והכוונה בנושא..
המון המון תודה
  • You must to post comments
0
0

היי חגית,
ראשית כל, שלחתי לך את הספר שכתבתי אודות ירידה במשקל ובאחוזי השומן. בספר תוכלי לקרוא ולהבין כיצד לבנות תפריט תזונה אישי ולרדת באחוזי השומן שלך, במטרה לראות את הקוביות שבבטן, למרות שאת מהממת כפי שאת 🙂
לפני שאת מתחילה לקרוא את הספר ולמרות שציינתי זאת גם שם, חשוב לי לציין שקוביות בבטן הנן תוצר של גנטיקה טובה ואחוזי שומן נמוכים (תזונה נכונה), בעיקר כשזה נוגע לנשים. לכן, גם אם לא תצליחי לגלות את הקוביות בבטן כפי שאת מצפה, תדעי שהן לגמרי קיימות שם כבר ברגע זה, בדיוק כפי שהן קיימות אצל כל אדם ואדם, וכשאחוזי השומן נמוכים ורואים את הקוביות האסתטיות בבטן, זה לגמרי בונוס או… ברכה שצריך לומר עליה תודה.
לגבי הארוחות – אני ממליץ תמיד על הכנת ארוחות מראש על מנת שלא תצטרכי למצוא את עצמך מחפשת מה לאכול ברגע האמת. לדוגמה: הכנת סיר ביצים, סיר אורז וחזה עוף כל -4 ימים, תוכל להבטיח לך 2 ארוחות במהלך היום שלא יצריכו ממך זמן ואנרגיות נוספות ב-4 ימים הבאים. כנ"ל לגבי יוגורט, גבינה צהובה דלת שומן וכדומה. ובכל מקרה, יש המון המלצות שכתובות בספרון שנשלח אלייך.
אם יש לך עוד שאלה, תרגישי חופשי לשאול.

בהצלחה!

  • You must to post comments
מציג תוצאה אחת
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website