מוטיבציה לכל מי שנמצא בירידה במשקל

0
0

אני שומרת על תזונה מזה כשנה שלמה. במהלך התהליך היו לי עצירות במשקל אחרי ירידה ממושכת. כרגע המשקל שוב נעצר ורק מי שחווה את הרגע הזה יכול להבין כמה שזה מוריד ופוגע במוטיבציה לרדת במשקל. אבל להבדיל בפעמים קודמות אני למדתי שהסבלנות משתלמת ולכל האנשים שנמצאים במקום הזה החלטתי להעלות כמה טיפים שיעזרו לכם להתחזק, לשמור על מוטיבציה ולהמשיך לרדת במשקל.
1. תשתו הרבה מים. לפחות 2 ליטרים במיוחד אם אתם עושים ספורט!! תדעו שלפעמים הגוף מרגיש ברעב אך בעצם מדובר בצמא ואם תשתו מספיק מים תחושת הרעב תפחת וגם למים יש חלק נכבד בתהליך חילוף חומרים וירידה במשקל.
2. תנסו שלא להפריז באכילת לחם. יש בו הרבה סוכר ומלח והם סופחים נוזלים ופוגעים בירידה במשקל
3. תאכלו הרבה סיבים תזונתיים. פחמימות שיש בהן סיבים תזונתיים נספגות לאט יותר וזה משפיע על תחושות שובע ממושכות וגם תורמות לירידה במשקל על ידי ניקוי רעלים מהגוף.
4. תאכלו הרבה ירקות במהלך היום עם הקליפה שלהם. יש בהם הרבה סיבים וגם נוזלים והם תורמים לתחושות שובע וגם לירידה במשקל.
5. תאכלו פחות פירות כי יש בהם המון סוכרים שפוגעים בירידה במשקל.
6. אל תפריזו באכילת שמנים כמו שמן זית..טחינה וכאלה למרות שהם מאוד חשובים לבריאות יש בהם הרבה קלוריות וגם שומן.
7. תנסו שלא להוסיף מלח לארוחות שלכם וגם תמנעו מאכילת מאכלים שיש בהם כמות גדולה של נתרן ומלח. המלח בכמויות לא בריא לנו וגם סופח נוזלים לגוף וזה לרעה משפיע על הירידה במשקל.
8. תנסו לאכול על 2-3 שעות כדי למנוע התקפי רעב וירידה ברמות סוכר בגוף.
9. תנסו לעשות הרבה כושר וספורט אבל חשוב שתאהבו את זה כדי שתהנו מהדרך וגם תוכלו להתמיד. כושר יעזור לכם לשרוף הרבה שומן ויעזור לכם לרדת במשקל עד הירידה שאתם רוצים!!
לא להתייאש ושיהיה המון בהצלחה לכולם!!!

  • You must to post comments
0
0

שלום רינה,

תודה רבה לך על שיתוף המידע עם שאר גולשי הפורום. מקווה שאכן עזרת לכל המעוניינים בירידה במשקל.

  • You must to post comments
מציג תוצאה אחת
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website