מה שאכלתי אתמול

0
0
היי איתן, מה נשמע? כמו שהבטחתי… זה מה שאכלתי אתמול בכל היום:
9:00 קפה, חביתה (עם ביצה אחת, בצל ופטריות) טחינה עם מים ומלח ומלפפון
12:00 קערה קטנה של אבטיח
14:30 אורז בר אדום, חתיכת סלמון, ירקות קלואים
16:30 קפה ופרוסת לחם קל עם קונפיטורת תות
17:30 חצי קלח תירס
20:00 סלט ירקות, ביצת עין ופרוסת לחם קל.
22:00 יצאנו ושתיתי לימונענע גרוס ונשנשתי כמה ביסים מאיזה תבשיל שהיה על השולחן
אגב… רק עצם הרישום גרם לי לחשוב פעמיים על כל ביס. דעתך?
  • You must to post comments
0
0

היי רותם! מה קורה?
א. עושה רושם שאת אוכלת טוב ולא מרעיבה את עצמך כמו המון נשים. יש מקום לשיפור ע"י הוספת קלוריות לתפריט ממקורות שומנים (איכותיים) לתפריט כגון טחינה, אגוזים, שקדים, שמן זית. בנוסף, הייתי מוסיף עוד קצת חלבון- יוגורט/ עוף/ בשר/ חתיכה גדולה יותר של דג. אלא אם כן אכלת לפחות 100 גרם ?

ב. את לא היית אמורה לאכול פחות בגלל שאת רושמת מה אכלת ?

כל הרעיון היה לבדוק מה את אוכלת ביום רגיל, אבל סבבה לגמרי:)

  • You must to post comments
0
0

תודה איתן, למען האמת העובדה שאני בחופש גורמת לאוכל להיות זמין יותר ועקב כך דווקא אכלתי יותר ביום הזה, יותר מיום שגרתי של עבודה/לימודים כך שמבחינת מספר הפעמים שאכלתי… זה יותר מהרגיל. מבחינת איכות האוכל, זה מאוד מאפיין את סוג האוכל אותו אני אוכלת. מה הית ממליץ לאכול בבוקר? כמה זמן ומה לאכול לפני אימון? מה לגבי מתוקים?

  • You must to post comments
0
0

בכיף! אכן בחופש האוכל זמין יותר וזה בסדר גמור, כל עוד ואת אוכלת בהתאם לצורך ?

אני ממליץ לאכול בבוקר ארוחה שכוללת את כל אבות המזון- חלבון, מעט פחמימה ושומן. לדוגמה 2 ביצים (או חביתה), 3 ירקות וכמה זיתים או ארוחה זמינה יותר- יוגורט ביו בתוספת חופן אגוזים ( אפשר להוסיף קינמון).

בנוסף, מצורף מאמר שיעשה לך קצת סדר בדברים.

מה לאכול לפני אימון פונקציונלי

כאן בכל שאלה נוספת.

  • You must to post comments
0
0
תודה רבה איתן! אין כמוך

 

  • You must to post comments
מציג 4 תוצאות
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website