לרדת בשומן ולהעלות במסת השריר

0
0

שאלה:
אם יש לי טיפה עודף משקל, יש משהו לעשות עם התזונה, במידה ואני משלב 2 אימוני שחייה של שעה בשבוע, הליכה יומית של 5 ק"מ (לא רץ בגלל שברי מאמץ), ואימוני כוח יומיים ברגוע (נניח 20-30 דקות)?
אני שואל כי אני מנסה במקביל לרדת בשומן ולהעלות במסת שריר. תודה רבה!

  • You must to post comments
0
0

היי ינון.
תמיד יש מה לעשות עם התזונה כי בשורה התחתונה, היא המרכיב המרכזי להצלחה הן עבור המראה הויזואלי (ירידה באחוזי שומן / עלייה במסת השריר) והן עבור שיפור הביצועים הספורטיביים.
לגבי העלייה במסת השריר תוך ירידה באחוזי השומן, אני ממליץ בחום להתמקד במטרה אחת מאשר לנסות להשיג את שתיהן יחד. כלומר, להעלות במסת השריר ואז לרדת באחוזי השומן או להיפך. בדרך הזו אתה תשיג תוצאות יעילות יותר וניתן לעשות זאת לבד ע"י קריאה מעמיקה ברשת האינטרנט, ניסוי וטעייה או בדרך נכונה יותר – ע"י ליווי של איש מקצוע.

לגבי הזמן שאתה מקציב לאימוני הכוח עבור עלייה במסת השריר- הוא מועט מדיי ומחזיר אותי לתשובה הקודמת- תחשוב עם עצמך איפה תרצה להיות בעוד 3 חודשים – גדול יותר (בעל מסת שריר גדולה יותר) או חטוב (עם אחוז שומן נמוך יותר) ולאחר מכן תוכל לנהל טוב יותר את תכנית האימונים שלך.
במידה ותרצה להמשיך להשקיע באימוני הכוח (או תרגילי הכוח) כפי שאתה משקיע במתכונת הנוכחית, אני ממליץ לעשות אימונים פונקציונליים עצימים (בהתאם ליכולת שלך) כפי שאני מכניס לתכנית האימון שלי. מניסיון אישי, זה עובד מעולה וזה המקסימום שניתן להשיג בפרק זמן קצר כל כך.

ולגבי תוצאות מ-30 דקות של פעילות כוח, בהחלט ניתן. אבל ככל שתתקדם באימונים אל עבר המטרה, תצטרך להשקיע יותר. לגמרי עניין של סדר עדיפויות 🙂

  • You must to post comments
מציג תוצאה אחת
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website