כמה שאלות על ירידה במשקל וחיטוב

0
0

הי איתן….שאלונת. למה אתה לא מביא לאימונים מכשיר שבודק שומנים/ היקפים וכו…. הרי משקל זה סתם מספר, ומה שחשוב זה למדוד היקפים ובטוח שלא כל אחד מודד כמו שצריך אז איך נעקוב אחרי התהליך? בנוסף אחד הסיבות שלא נרשמתי בעבר לאימונים זה כי לא ירדתי למשקל שרציתי ותמיד פחדתי שאני אחטב את הגוף על הקיים (זאת אומרת שהגוף שלי יישאר באותם מימדים רק מעוצב יותר), אז חשוב לי לדעת שאכן ניתן לרדת בהיקפים וגם במשקל (למרות שזה רק מספר) כי בכל זאת מתסכל לראות את הספרות 60 ומעלה…..(כמובן שאני לא מצפה להיות שחיפה בהריון, אבל חושבת כבר קדימה….)

תודה רבה ושבוע טוב.

  • You must to post comments
1
0

היי אלה,

כל הנושא הויזואלי תלוי בתזונה נכונה אלא אם כן יש בעיה רפואית כלשהי הקשורה לבעיות במערכת העיכול/ תת תפקוד בלוטת תריס/ חוסר איזון הורמונלי/ חילוף חומרים שנפגע בעקבות דיאטות בזק מסוימות. אם הכל תקין, הבעיה היחידה היא בתזונה שלך.
לגבי מאזן קלוריות- יכול להיות שמאזן הקלוריות הכתוב במאמר לא יתאים לך כיוון שמדובר על נוסחה כוללת ולא עבור אנשים ספציפיים. מה שבטוח, במידה ואינך רואה ירידה בהיקפים ואף עולה בהם (היקף טבור), אני ממליץ מאוד לשנות את מרכיבי התזונה שאת פועלת לפיהם כיום.
ניתן לבחון את ה.rmr שלך ע"י הכנסת הנתונים האישיים שלך למחשבון באתר. כתבי בגוגל מחשבון rmr ולחצי על אתר wfit.
את מספר האימונים בשבוע תשאירי על 0.

* כל הכתוב מעלה מתייחס לתקופה שבה לא נכנסת להריון. כיום, אינני ממליץ לעשות דבר לפני היוועצות עם דיאטן / דיאטנית קליני/ת.

  • You must to post comments
0
0

הי… קודם כל תודה על הסבלנות (אני יכולה להיות קרציה קטנה). שנית כל עשיתי בדיקות דם לפני שבוע והכל תקין (אפילו מעולה) גם ה T3 וה T4. ועשיתי בדיקת rmr עם 0 פעילות ויצא לי 1674…אז מה זה אומר?

  • You must to post comments
0
0

היי אלה, בכיף!

זה אומר שאת זקוקה בערך ל 2000 קלוריות ביום על מנת לשמור על הקיים. אבל אם את מעוניינת להפחית במשקל, תפריט על מאזן קלורי שלילי צריך להיות מורכב מ 1500 קלוריות ו3 אימונים שבועיים. אני ממליץ בחום להתייעץ על כך עם איש מקצוע לפני תחילת תפריט התזונה.

  • You must to post comments
0
0

הי איתן… תודה רבה. איך אתה ממליץ לסדר את התפריט עבור אישה בהריון?

  • You must to post comments
0
0

בכללי, אני ממליץ לעבוד במתכונת של:
חלבונים: 30% מסך כל הקלוריות שבתפריט.
שומנים: 30% מסך כל הקלוריות שבתפריט.
פחמימות: 50% מסך כל הקלוריות שבתפריט.
אין לשכוח שאת בהריון. לכן, כפי שכתבתי, אני ממליץ לך להיוועץ עם דיאטנית קלינית על מנת שתדאג להתאים עבורך את התפריט המתאים לך בתקופת ההריון ואת המאזן הקלוריות השלילי והירידה במשקל אני ממליץ לדחות לאחר הלידה.

  • You must to post comments
מציג 5 תוצאות
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website