כושר בהריון

0
0

שלום רב,

מה ההמלצה לנשים שרוצות לשמור על כושר בהריון? אם זה משנה, אני כרגע בחודש הראשון להריון ועשיתי כושר לפני.

  • You must to post comments
0
0

שלום נורית,

ההמלצה לנשים בהריון היא להמשיך לבצע את הפעילות הגופנית אותה היית רגילה לבצע, אך יש לשים לב לדברים הבאים:
א. להיוועץ עם הרופא המטפל אודות המשך ביצוע כושר ופעילות גופנית בזמן הריון
ב. להימנע מלחצים מתמשכים על הבטן
ג. להמנע מביצוע תרגילים הגורמים לכאבים שאינם קשורים לשרירים (למשל כאב ברחם)
ד. לשמור על דופק בינוני במהלך האימון ולהמנע מדופק מהיר וגבוה.
ה. נסי לתת דגש על חיזוק רצפת האגן ושרירי הליבה שלך.

בקרוב נעלה מאמר קצר וקולע אודות פעילות גופנית, כושר והריון. ממליץ בחום לעקוב אחר הפוסט מיד לאחר החגים.

בהצלחה ומזל טוב 🙂

  • You must to post comments
מציג תוצאה אחת
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website