חוסרים בתזונה

0
0

אהלן איתן, 

עשיתי את מה שביקשת ממני וכתבתי את כל המאכלים שאכלתי במהלך היום וזה מה שיצא:
ארוחת בוקר:
יוגורט 3% שומן
טחינה 2 כפות
גרנולה ואגוזים 3 כפות
חצי בננה וחצי תפוח
אספרסו

ארוחת צהריים:
פסטה בולנז 250 גרם (שקלתי)
חטיף אנרגיה
ירקות מוקפצים עם אורז

אחרי שכתבתי את זה אני מבין שחסרות לי המון קלוריות להשלים ואשמח לעזרתך.

  • ניר שאל לפני 2 שנים
  • last edited 2 שנים
  • You must to post comments
0
0

אהלן תותח!

מה המצב? עברתי על התפריט שלך ואלה הערותיי:

1. יש חוסר גדול של חלבונים, אותם תוכל להשלים ע"י תוספת מזונות מן החי – דגים, ביצים, עוף, בשר, מוצרי חלב. במידה ואינך יכול לצרוך את כמות החלבונים המומלצת (1.8-2 גרם לכל ק"ג גוף) ממקורות מוצקים, מומלץ להשלים באמצעות תוסף מזון.

2. קיים חוסר של פחמימות וזאת לטובת העלאת ערך הקלוריות הנדרש לגופך לאורך כל היום.

3. אתה דווקא בסדר עם צריכת השומנים 🙂

4. אתה צריך לחשוב עם עצמך- מהי מטרתך באימונים? אם אתה מעוניין להעלות את מסת השריר בגוף, תצטרך לשמור על מאזן קלוריות חיובי ולצרוך עוד 800-1100 קלוריות ביום. אתה יכול לשרד את התפריט הנוכחי למספר ארוחות על מנת שיהיה לך נוח יותר וכמו כן, אתה יכול לשדרג אותו בהתאם ליכולת ולעשות שימוש בתוסף מזון- אבקת חלבון או גיינר. ההבדל בניהם הוא שגיינר מספק לך פחמימות וחלבונים (יותר קלוריות) ואבקת חלבון מספקת לך חלבונים בלבד (פחות קלוריות). כלומר, אם יש דרישה להשלמת פחמימות וחלבונים, נצרוך גיינר. ואם יש דרישה לתוספת חלבונים בלבד, נצרוך חלבון בלבד.

5. נסה לעבוד לפי חלוקה של 45-50% פחמימות, 25-30% חלבונים, 15-20% שומנים מסך כל הקלוריות שבתפריט התזונה שלך.

  • You must to post comments
0
0

אין כמוך איתן, באמת, מדהים איך שאתה משקיע אישית בכל אחד, תודה!
תיארתי לעצמי זה מה שתגיד, חקרתי קצת בנושא, הבעיה שהלו"ז שלי מאוד לא קבוע, אני לומד כל יום ועובד בחלק מהימים והלילות, תוך כדי מנסה להתאמן לפחות 3 אימונים בשבוע. כל יום נראה אצלי אחרת ונראה לי שהדרך היעילה תהיה להשתדל לאכול כמו שצריך ובימים שזה לא מתאפשר – לקחת תוסף.
כשאראה אותך פעם הבאה אשמח להסבר קצר על התוסף חלבון עצמו כמה למה ומתי?
אם יש לך מאמר/הסבר על תוספים וכו' אשמח אם תשלח לי
תודה רבה!

  • You must to post comments
0
0

תודה רבה ובאהבה גדולה!
לשאלתך, כמובן שאשמח להסביר על אבקות החלבון.
ולגבי העבודה שלך, אנחנו נדבר על זה כשניפגש במועדון. אני בטוח שתוכל לסגל לעצמך תפריט תזונה שיתאים לאורח חיים הנוכחי. מניסיון 🙂

  • You must to post comments
מציג 3 תוצאות
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website