התייעצות סדר באימונים לחיטוב ושיפור בכושר

0
0

הי איתן. אני רוצה להתעיץ איתך על תוכנית האימונים שלי אני רוצה להתאמן 4 פעמים בשבוע והמטרה שלי להתחטב ולהתאמן לאורך הרבה שנים כרגע אני עושה : יום א -כוח משקולות יום שלישי- משקל גוף רביעי -פונקציואנלי יום שישי גמישות על איזה אימונים אתה ממליץ השבילי ? תודה רבה

  • You must to post comments
0
0

היי דוד,

לפני הכל, כל הכבוד לך על ההתמדה! אני רואה את ההתקדמות והשינוי שחל בך ומגיע לך שאפו ענק!
בהתייחס לשאלותיך, אלו המלצותיי:

– יום ראשון – כוח
– יום שלישי – כוח
– יום רביעי – אימון פונקציונלי בדגש על סיבולת שריר (אסביר בהמשך)
– יום שישי – כוח
כפי שאתה רואה, סדר האימונים שלך מצוין! יחד עם זאת, חשוב מאוד לציין את האימון ביום רביעי, שמתקיים לאחר אימון כוח ביום שלישי. מכיוון שאימון הכוח ביום שלישי הנו אימון Full body workout, אימון שבו פועלים כל שרירי הגוף, ביום שלמחרת תצטרך לתת מנוחה לאותם השרירים הפעילים. למשל, אם ביצעת עליות מתח ומקבילים (בעיקר כנגד משקל חיצוני) המפעילים בעיקר את שרירי הגב, החזה והידיים, תצטרך לתת מנוחה לאיזורים אלה ביום שלמחרת.
במידה והחלטת להגיע לאימון ביום רביעי (אימון סיבולת), חשוב מאוד שלא לבצע אותו כנגד משקל חיצוני וכמו כן, לא לעבוד על עליות מתח, מקבילים/ שכיבות סמיכה ותרגילים דומים המפעילים את אותן קבוצות השרירים. במקרה שהגעת לאימון פונקציונלי ונתקלת בתרגילים חופפים, אני ממליץ להחליף אותם לתרגילים אירוביים או תרגילי בטן כגון:
הרמות ברכיים, ג'מפינג ג'קס, טיפוס הרים, קפיצות בחבל, ריצה, כפיפות בטן, פלאנק ותרגילים נוספים שגם אנו המאמנים נשמח לספק.

  • You must to post comments
מציג תוצאה אחת
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website