הליכה וריצה לירידה במשקל

0
0

היי איתן,
שמי דקלה, בת 30. גוב י1.63 ומשקלי סובב כל הזמן בין 52-53 קילוגרמים.
בזמן האחרון אני סובלת מעייפות ועוברת בדיקות בנושא. בעקבות מכך ירדה לי מאוד המוטיבציה לעשות כושר. אני הולכת לסטודיו סי פעמיים בשבוע. ועד לפני חודשיים הייתי עושה אליפטיקל או ריצה כ-40 דקות כל אימון.
הדבר היחיד שיש לי כוח אליו כרגע זה הליכה אבל זה מרגיש לי לא יעיל כל כך כדי לשרוף קלוריות ולרדת במשקל כי באימון ריצה אני יוצאת הרבה יותר סחוטה ומזיעה עם הרגשה שבאמת עשיתי משהו באימון.
אודה לך אם תוכל לומר לי כמה פעמים כדאי לי להתאמן בשבוע וכמה זמן בכל פעם על מנת לרדת במשקל ולשמור על הקיים כי העליות והירידות במשקל שלי הן כל כמה ימים ואני רוצה לשים לזה סוף.
אשמח לחוות דעתך בנושא
בתודה מראש
דקלה

  • You must to post comments
0
0

שלום דקלה, ברוכה הבאה ל-FTR!

אם את ישנה טוב בלילה (8-9) שעות שינה ולמרות זאת חווה חולשות ועייפות, אני ממליץ לך לבצע בדיקות דם תקופתיות ולבדוק האם יש חוסר בויטמין או מינרל כגון B12 או ברזל, אשר נשים רבות סובלות ממחסור בו. כמו כן, העליות והירידות במשקל שתיארת מאפיינות תפריט תזונה הלוקה בחסר ו/או מכיל מאכלים לא מזינים כגון סוכרים ושומנים מעובדים אשר פוגעים לרוב בבריאות הכללית שמובילה, בין היתר, לעייפות ותשישות במהלך היום.
נושא המוטיבציה באימונים מובן לי לחלוטין, כי כל אדם המשקיע זמן ומאמץ רב לטובת בריאותו הכללית והמראה החיצוני, יחווה ירידה במוטיבציה כאשר אין תוצאות. יחד עם זאת, חשוב שתדעי שסביר להניח שאם תוותרי על הספורט, את "מוותרת" גם על הבריאות שלך ולכן, אני ממליץ בחום ללכת אל איש מקצוע שיעזור לך לבנות תפריט תזונה מתאים לירידה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא ובמקביל גם להיפגש עם מאמן או מאמנת כושר אישי (או מאמן/ מאמנת הכושר מטעם מכור הכושר שבו את מתאמנת) שיעזרו לך להציב מטרות מתאימות (ריאליות) ויכווינו אותך מקצועית ע"י בניית תכנית אימון בהתאם ליכולת האישית שלך.

לגבי המלצתי האישית – מספר הפעמים שאני ממליץ להתאמן בו בשבוע הוא 3-6 אימוני כושר המשלבים פעילות אירובית ואנאירובית (כוח), בהתאם לרמת הכושר האישית ולמטרות שלך.

בהצלחה!

 

  • You must to post comments
מציג תוצאה אחת
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website