אימוני כוח וירידה במשקל

0
0

היי איתן, שאלות לגבי אימון כוח:
איך אפשר להצטרף?
מה הההדל מבחינת שריפת קלוריות בין פונקציונלי לכוח? והאם אימוני כוח "באים יחד" עם מטרה של לרדת במשקל?
תודה שיהיה אחלה יום 🙂

  • You must to post comments
0
0
היי שחר,
שאלות מעולות!
1. יש שני סוגים של אימוני כוח במועדון:
 
א. אימון כוח כנגד משקל גוף – האימון משלב עבודת כוח כנגד משקל גוף בלבד. לאימון הזה ניתן להירשם וליהנות מהתכנים כמו בשאר האימונים.
 
ב. אימון כוח – אימון המשלב עבודה כנגד משקולות ומוטות. גם לאימון הזה ניתן להירשם כרגיל, אבל חשוב מאוד לציין שבמקרה הזה, ללא סדנה מוקדמת בתרגילי הבסיס: דדליפט וסקוואט בעיקר, ינתנו תרגילים חלופיים, פחות טכניים עבור אותם השרירים.
 
2. שריפת הקלוריות הממוצעת באימון כוח: 150 קלוריות. שריפת קלוריות ממוצעת באימון פונקציונלי: 500 קלוריות.
שני האימונים מתאימים עבור ירידה במשקל (סרטון הסבר יגיע בהמשך). האחד (אימון פונקציונלי) תורם לשריפת קלוריות גבוהה יותר ומשלב בין כוח לאירובי, והשני תורם יותר לשמירה / הוספת מסת שריר שיעזרו בהמשך לירידה באחוזי השומן ופיתוח גוף אסתטי יותר.
ובשורה התחתונה- אם תדאגי לשמור על תזונה נכונה ועל עיקרון מאזן קלוריות, שריפת הקלוריות הופכת לפקטור זניח בעניין. מצורף לינק שיעשה לך המון סדר בדברים:
איך לרדת במשקל ולחטב את הגוף

בהצלחה 🙂

  • You must to post comments
מציג תוצאה אחת
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website