אימון מתח

0
0

היי, אני אשמח לקבל תוכנית אימונים למתח שאוכל לעשות כ20 דקות לפני האימון. מבחינת רמה אני ממש עושה מעט (2-3 מתח מקסימום) ואני רוצה לשפר את זה. בתודה מראש, עידן זכריה

  • You must to post comments
0
0

היי עידן!
מה קורה תותח?
ראשית כל, אם אתה מצליח לעלות על מתח בצורה נקייה וללא עזרת גומיה, זה מעולה!
לשאלתך- אני ממליץ לעבוד בצורה הזו במשך חודש ימים ולאחר מכן לעדכן אותי מה מצב ההתקדמות שלך:
1.
א. 3 סטים של עליות מתח – מקסימום חזרות. 2 דקות מנוחה בין סט לסט.
ב. 3 סטים של עליות מתח באחיזה הפוכה (Chin Up) – מקסימום חזרות. 2 דקות מנוחה בין סט לסט.

2. לשים טיימר של 10 דקות ולבצע כמה שיותר עליות מתח בכל הזמן הזה.

דגשים:

  1. יש לבצע חימום כללי + ספציפי לפני תחילת הפעילות.
    חימום כללי: סיבובי אגן, ידיים, מרפקים, מספר דקות קפיצה בחבל או ריצה קלה מאוד.
    חימום ספציפי: הכנת השרירים הנדרשים לפעולה (שרירי הגב, דו-ראשי, כתפיים והמייצבים) ע"י חתירה כנגד טבעות / TRX או עליות מתח כנגד גומיה (עבודה קלילה).
  2. אין לבצע את 1+2 באותו היום ואין לבצע עבודת מתח באימון הקבוצתי היומי בנוסף לעבודה הזו. במידה והאימון הקבוצתי מורכב מעליות מתח, תחליף אותן בתרגיל אחר. למשל תרגיל בטן מאתגר.
  3. זמן המנוחה בין אימון מתח לאימון מתח הנו 48 שעות ומעלה.

מחכה לעדכונך והמון בהצלחה 🙂

  • You must to post comments
0
0

הי איתן.מצטרף לשאלה בתור אחד שלא מצליח לעשות אפילו מתח אחד בכלל….מאיפה מתחילים?

  • You must to post comments
0
0

אהלן עדי! תתחיל מהמדריך המלא לעליות מתח עבור מתאמנים מתחילים:

 

 

  • You must to post comments
0
0

ענק אתה מה עם קיפינג מתח….מה אתה אומר כדי לשלב את באימון??

  • איתן קטן
    היי עדי, אני בדיוק כותב על כך מאמר ואפרסם אותו בימים הקרובים. ממליץ לעקוב ובנוסף, מבטיח לעדכן כאן בהזדמנות הראשונה שהוא יעלה. ובהתייחס לשאלתך מבלי לפרט (כרגע) – לא, אני לא בעד לשלב עליות מתח עם קיפינג. בכלל לא.
  • You must to post comments
מציג 4 תוצאות
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website