אימון משקל גוף

0
0

הי איתן
אני רוצה לעשות אימון מחר בערב ב20:00 בסגנון של מה שבנית לי קודם הרבה תרגילים משקל גוף, אבל בנוסף גם איזה אלמנט או שניים של כוח/משקולות.

  • You must to post comments
0
0

היי רועי, שבוע טוב!

אמנם קצת באיחור, אבל הבנתי שכבר דאגו לך במועדון ואני מקווה שנהנית 🙂

בכל אופן, קבל אימון לפעם הבאה שתחליט להגיע ולהבא, אנא עדכן אותי יום מראש לפני שאתה מעוניין באימון עצמאי מותאם. להלן האימון:

Back squat 5×6 reps – סקוואט כנגד מוט
Bench Press 4×8 reps – לחיצות חזה

שים לב שבכל תרגיל יש לבצע חימום מקדים שאיננו כלול כחלק מהסטים הרשומים. בנוסף, זה סולם המאמץ שלך- סט ראשון 50%, סט שני 75%, סט שלישי 85%, סט רביעי 100% וסט חמישי 100%. לאחר תרגילי הכוח, יש לבצע את האימון הבא: 8 עליות מתח, 8 שכיבות סמיכה צר (מרפק צמוד לגוף בזמן ירידה), 8 קצות אצבעות אל מוט המתח (עבודת בטן ושריר ליבה), 200 מטרים ריצת ספרינט. יש לך 20 דקות על השעון לבצע כמה שיותר סבבים כאלה, אבל שים לב לפאנץ' – אתה מנסה לבצע כל סט מתחילתו ועד סופו, כאשר 200 מטרים ריצה יהיו כספרינט. משמע, אין להתחיל סיבוב אם אתה יודע שלא תבצע את הספרינט כפי שצריך.

תהנה!

  • You must to post comments
מציג תוצאה אחת
התגובה שלך
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website