6 תרגילי בטן חזקים לחיטוב שרירי הבטן (על מתח)

ביקשתם תרגילי בטן נוספים והנה קיבלתם- 6 תרגילי בטן חזקים לחיטוב שרירי הבטן. התרגילים מתבססים על מוט המתח ובשל כך מערבים את חיזוקם שרירים נוספים כמו שרירי הגב והידיים, בנוסף לשרירי הבטן.

יתרונות התרגילים המוצגים בסרטון:

תרגיל ראשון: מספריים במנח "L" – תרגיל הדורש שרירי בטן חזקים מאוד ותורם לחיזוק שרירי הבטן הישרים, שרירי הידיים, הכתפיים, הגב והרגליים.

תרגיל שני: כפיפת ברכיים לצדדים- תורם לחיזוק שרירי הבטן האלכסוניים והישרים, חיזוק שרירי הגב והידיים.

תרגיל שלישי: הרמות רגליים אל המוט – תרגיל המסייע בחיזוק שרירי הבטן הישרים בטניים, שרירי הגב, הרגליים והכתפיים.

תרגיל רביעי: כפיפת ברכיים – תרגיל התורם לחיזוק שרירי הבטן הישרים בטניים, הידיים, הכתפיים והגב.

תרגיל חמישי: כפיפת ברכיים – התרגיל מסייע בחיזוק שרירי הבטן הישרים, שרירי הגב והידיים

תרגיל שישי: פשיטת ברכיים לסירוגין – התרגיל דורש שרירי בטן חזקים מאוד מעצם התחלתו ממצב "Tuck" (כיפוף ברכיים סטטי) והישארות בו בכל משך התרגיל, בעוד רגל אחת מתיישרת (פשיטה) לצורך הגברת העומס על שרירי הבטן.

חברים, אם חיפשתם תרגילי בטן לא שגרתיים לחיזוק וחיטוב שרירי הבטן שלכם, קיבלתם. כל מה שנותר לכם לעשות הוא למצוא מוט מתח זמין ולהתחיל לעבוד 🙂

 

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה