תרגילים קטלניים על מתח לחיזוק וחיטוב שרירי הבטן (למתקדמים!)

נמאס לכם מתרגילי בטן שגרתיים ולא מאתגרים? הסרטון הזה בשבילכם! קבלו 5 תרגילי בטן קטלניים ואפקטיביים לחיזוק וחיטוב שרירי הבטן שלכם (בשילוב תזונה נכונה כמובן). כל התרגילים מתבססים על מוט המתח ומיועדים למתאמנים מתקדמים. לכל חבריי המתחילים, אל דאגה, בהמשך יעלה סרטון מיוחד עבורכם שכולו מתבסס על תרגילי בטן חזקים שאינם דורשים ציוד וניתנים לביצוע בכל מקום ובכל זמן.

הרכב האימון

אז איזה תרגילים מופיעים בסרטון ומה היתרונות שלהם לשרירי הבטן שלכם?

1. מסביב לעולם (Around the world) – תרגיל בטן חזק במיוחד המשלב את עבודתם של כל שרירי הבטן והליבה (האלכסוניים והישרים) ובנוסף, את שרירי הגב והידיים.
2. הרמות רגליים ומספריים – התרגיל מתמקד בשרירי הבטן הישרים.
3. הרמות רגליים למוט מצד לצד – התרגיל מתמקד בחיזוק וחיטוב שרירי הבטן הישרים והאלכסוניים (בעיקר), שרירי הגב והידיים.
4. מעבר מתנוחת "L" לנגיעות במוט – תרגיל בטן סופר חזק התורם לחיזוק שרירי הבטן הישרים, שרירי הליבה, שרירי הגב והידיים.
5. "מגבים" (Windshiled wipers) הנו תרגיל בטן הדורש שרירי בטן חזקים במיוחד. הוא מסייע בחיזוק שרירי הבטן הישרים והאלכוסניים (בעיקר), חיזוק שרירי הליבה, שרירי הגב והידיים.

זהו חברים, קיבלתם הדגמה של 5 תרגילים לחיזוק וחיטוב הבטן שלכם על מוט המתח. מה שנותר לכם כרגע הוא ליישם ולבצע אותם בתכנית האימון שלכם. רק אל תשכחו לשתף אותי איך היה 🙂

גלילה לראש העמוד

צרו אתנו קשר בדרך הכי נוחה לכם, ובואו לאימון ניסיון מלא אנרגיות! חינם