3 תרגילי בטן חזקים וגם אפקטיביים (על מתח)

 

נמאס לכם מתרגילי בטן משעממים ולא מאתגרים? הנה לכם 3 תרגילי בטן חזקים ואפקטיביים מאוד שאפשר לעשות על מוט מתח.

תרגילי הבטן החזקים:

1. L- Hang flutter kicks ("מספריים בתלייה על מוט מתח") – בתרגיל אתם נדרשים להתלות על מוט המתח, להרים רגליים ישרות ל-90 מעלות ומאותו רגע לבצע תנועת מספריים. מדובר על תרגיל בטן חזק ואפקטיבי שדורש שרירי בטן חזקים מאוד וכמו כן, גם שרירי גב, ידיים וגריפ (יכולת אחיזה טובה).

2. Leg raise (הרמות רגליים) – בתרגיל הזה אתם נדרשים להתלות על מוט המתח ולהרים את רגליים ישרות ל-90 מעלות תוך כיוון שרירי הבטן לאורך התנועה. ולחזור על הפעולה. אם אתם לא מצליחים ליישר את הרגליים במהלך כל התנועה מפאת חוסר גמישות, זה בסדר.

3. Knee raise (הרמות ברכיים בתלייה על מוט) – בתרגיל הזה אתם נדרשים להתלות על מוט המתח ולכופף את הברכיים לכיוון בית החזה, תוך כיווץ שרירי הבטן לאורך התנועה. התרגיל תורם לפיתוח וחיזוק שרירי הבטן והגריפ (השרירים האחראים על האחיזה).

זהו, אלו הם שלושת התרגילים החזקים לשרירי הבטן. אני מאוד מקווה שאהבתם ואם כן, אל תשכחו לשתף את הסרטון, לפרגן בלייק וכמובן להירשם לערוץ שלי בקישור הבא- איתן קטן

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה