2 תרגילי כוח חזקים עם TRX כתחליף לעליות מתח

מחפשים תרגילים חלופיים לעליות מתח באמצעות רצועות TRX? כאלה שיסייעו לשיפור וחיזוק עליות המתח שלכם? קבלו שני תרגילים מעולים למתחילים-מתקדמים ולמתקדמים בלבד

הרכב האימון

1. משיכות מהקרקע כנגד רצועות TRX או בשמן המקצועי- TRX Floor L-Pull Ups: אופי התרגיל מתבצע כפי שמוצג בסרטון ותורם לחיזוק השרירים הנדרשים לעליות מתח והם בעיקר שרירי הגב ושריר היד קדמית (דו-ראשי). גם שרירי הבטן, הכתפיים והרגליים פעילים בתרגיל.

2. משיכות מהקרקע כנגד רצועות TRX – עם ברכיים כפופות: התרגיל הנו תרגיל פשוט יותר לביצוע מאשר התרגיל הראשון, אך עדיין דורש כוח לצורך משיכת הגוף מעלה וכן, גם הוא תורם לחיזוק ופיתוח השרירים הפעילים בעליות מתח רגילות.

חברים, אלו הם שני התרגילים שחשוב היה לי להכיר לכם, בנוסף לתרגילים המוכרים עם TRX כגון חתירה צרה, חתירה רחב וחתירה בסופינציה. אני מאוד מקווה שאהבתם וגם יישמתם (או תיישמו בהמשך).

גלילה לראש העמוד

צרו אתנו קשר בדרך הכי נוחה לכם, ובואו לאימון ניסיון מלא אנרגיות! חינם