תפריט 1200 קלוריות

ארוחת בוקר

כוס ברנפלקס / דגני בוקר ללא תוספת סוכר / 3 פריכיות אורז או לחמית (קרקר מחיטה מלאה)
כוס חלב 3% / חלב סויה ללא תוספת סוכר / 3 כפות גבינה לבנה או קוטג' 3%

ארוחת ביניים

יוגורט 3% / 3/4 סקופ חלבון
תפוח / אגס / אפרסק / בננה

ארוחת צהריים

כוס אורז לאחר בישול / קינואה/ כוסמת/ עדשים / 3/4 בטטה או תפוח אדמה אפוי
150 גרם חזה עוף / בשר דל שומן / דגים
סלט ירקות
כף שמן זית / כף טחינה גולמית/ חצי אבוקדו

ארוחת ביניים

תפוח/ אגס / אפרסק / בננה

ארוחת ערב

1 פרוסת לחם מלא / 2 פריכיות אורז או לחמית / תפוח אדמה קטן
2 ביצים קשות/ חביתה / קופסת טונה שלמה
סלט ירקות
כף שמן זית/ כף טחינה גולמית / 2 כפות אבוקדו

תפריט 1200 קלוריות – נקודות חשובות

1. אין להתחיל בתפריט התזונה הכתוב לפני התייעצות עם רופא / תזונאי מוסמך
2. יש לדאוג לשתיית מים מספקת במהלך היום
3. ניתן להחליף ארוחה בארוחה. למשל, את ארוחת הבוקר בארוחת הביניים, את ארוחת הצהריים בארוחת הערב וכדומה.
4. ניתן לשלב מספר מרכיבים מאותו אב מזון. לדוגמה, בארוחת הערב ניתן לאכול ביתה אחת וחצי קופסת טונה (כתחליף 2 ביצים או קופסת טונה שלמה).

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה