ריסטרט- מפגש שני: אימון מטורף!

איזה מפגש היה לנו הערב! מפגש שכולו התבסס על שיטת אימון חזקה, מהנה ואפקטיבית במיוחד- אימון טבטה (Tabata) בהנחיית איתן קטן, שגרם לכם לצאת מסופקים ומיוזעים במיוחד 🙂


אז מה היה באימון:
אימון טבטה ראשון: שילוב של אימון אינטרבלים על ספינינג במטרה לעודד שריפת קלוריות גבוהה תוך שיפר סיבולת לב הריאה.
אימון טבטה שני: טיפוס הרים / Mountain climbers -תרגילי אירובי מאוד שמשלב עבודת רגליים, בטן ורגלים.
אימן טבטה שלישי: משיכות כנגד רצועות ונגיעה בקרקע / TRX power pull
מטרת התרגיל היתה לחזק את שרירי הידיים (דו ראשי / יד קדמית),שרירי הגב, הרגליים והליבה
אימון טבטה רביעי: הנפת משקולת קטלבלס ולאחר מכן כפיפות בטן. מטרת הטבטה הזו היתה לחזק את השרשרת האחורית של הגוף בדגש על שרירי הגב, הישבן, הירך האחורית וגם את שרירי הבטן, תוך שיפור סיבולת לב הריאה ושריפת קלורית גבוהה של המתאמנים.

יש לציין שבין אימון טבטה לטבטה החבר'ה יצאו לריצת 200 מטרים. מי שהיה צריך לנוח, עבר להליכה והצטרף לאימון כרגיל 🙂
בסיום כל אימוני הטבטה דאגנו ל"סחיטה סופית" ובא המתאמנים נדרשו לעבוד על האנקונדה (Battle rope) – חבל האנקונדה שמהווה לאביזר פונקציונלי אפקטיבי במיוחד לשריפת קלוריות גבוהה, שיפור הכושר הגופני, חיזוק כל שרירי הגוף ובקיצור, כזה שמוציא מהמתאמנים את כל האנרגיה האחרונה שנותרה בפרק זמן קצר.

מה זה אימון טבטה?
בקצרה, אימון שאורך כ-4 דקות בלבד והן מורכבות מ-8 מחזורים: 20 שניות עבודה על תרגיל מסוים ולאחר מכן 10 שניות מנוחה.
למידע נוסף אודות אימון טבטה–> אימון טבטה

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה