קונספט אימוני הכושר ב-FTR

לא פעם שואלים אותי על ההבדלים שבין שיטת האימון הפונקציונאלי ב-FTR לבין סוגי אימון שונים כגון אימוני הקרוספיט, TRX וכדומה. בעקבות זאת, החלטתי לכתוב את המאמר הזה ולהסביר מה בדיוק מאפיין את מועדון FTR.

אז לפני הכל, יש לציין שמועדון FTR איננו מועדון קרוספיט, אלא מועדון לאימונים פונקציונליים המאגד בתוכו מגוון שיטות אימון כושר כגון: ספורט הנפת קטלבלס, קטלבלס פיטנס, אימוני TRX, אימוני משקל גוף ושיטות אימון נוספות ע"י מדריך מקצועי ומוסמך..
אז מה בעצם השוני? ייחודיות!

שיטת האימונים ב-FTR מורכבת משילוב של מספר סוגי אימון שונים שלכל אחת יש את היתרונות שלה, כך שהמטרה היא להביא את המתאמן/ת למקסימום תוצאות בשיפור הכושר הגופני שלו על כל מרכיביו- כוח, סיבולת לב ריאה, גמישות, מהירות, יציבה, קואורדנציה, דיוק, זריזות, ושווי משקל.
איך נראה אימון פונקציונאלי בשיטת-FTR?

האימון הפונקציונאלי בשיטת-FTR יכול להתבסס על סוגי אימונים שונים כגון ספורט הנפת קטלבלס, אימון TRX, אימוני כוח וקטלבלס פיטנס לירידה במשקל וחיטוב הגוף. בנוסף, האימון הפונקציונאלי יכול להיות בנוי מכמה תרגילים הלקוחים מסוגי האימונים השונים במטרה ליצור אימון כושר מגוון, עצים ויעיל ביותר!
כל זאת, כמובן, בהתאם ליכולת הספציפית של המתאמן/ת. הסרטון שמצורף בתחילת המאמר ממחיש בקצרה מספר אלמנטים שבהם אנו משתמשים באימונים שלנו.
רוצים לראות עוד? כנסו לערוץ היוטיוב שלנו בלינק הבא – אימונים פונקציונאליים ב-FTR

למי האימונים מתאימים?

האימונים שלי מתאימים לכלל האוכלוסיה ללא יוצאים מן הכלל. אחרי שנים של ניסיון בעולם הכושר, הספקתי להכיר את כל "סוגי" המתאמנים, גברים, נשים וילדים, כשלכל אחד ואחת גיל שונה ורמת כושר שונה עם/ ללא מגבלות פיסיות מסוימות. תתפלאו או לא, בסופו של דבר כולם מגיעים לאותה הנקודה- רמת כושר גופני גבוהה מאוד ושיפור ניכר באורח החיים. אין קסמים במועדון שלי ובניגוד מוחלט למה שנהוג לחשוב, אותם אנשים שהגיעו אליי עם "אפס" כושר, עשו זאת באמצעות ההתמדה וכוח רצון בלבד. אין כאן קסמים. רק עבודה קשה בנוכחות הדרכה מקצועית וסביבת מתאמנים מדהימה!
אם קיימת בכם ההרגשה שניסיתם הכל או אם קיים בכם רצון לראות תוצאות אמיתיות, אני מזמין אתכם לאימון ניסיון מאתגר ומהנה שלא ישאיר אתכם אדישים. אימון מביתFunctional Training Revolution

מוזמנים לאימון ניסיון