פטריות ממולאות ועשירות בחלבון

אם אתם אוהבים פטריות פורטבלו, המתכון הזה בשבילכם- פטריות ממולאות בקוטג' וגבינה (או בביצה), עשירות בחלבון וטעימות בטירוף! בנוסף לכל הטוב הזה, אופן ההכנה אינו מצריך הרבה למעט מספר מזונות בסיסיים וכמה דקות מזמנכם ורגע לפני שנסביר, אנו רוצים להודות לרינת שטרית התזונאית על מתכון איכותי וייחודי.

המצרכים נדרשים לפטריות פורטבלו ממולאות בקוטג' וגבינה צהובה:
פטריות פורטבלו חצי גביע קוטג' 3%
שן שום
חצי כפית פסטו
פלפל גרוס
מלח ואורגנו- לפי טעם
גבינה צהובה 9% או 15%

מצרכים נדרשים לפטריות פורטבלו ממולאות בקוטג' וגבינה צהובה:
גבינת שמנת 5%
ביצה
מלח ופלפל- לפי טעם
ערכים תזונתיים של 3 פטריות ממולאות (2 קוטג' + 1 ביצה):
310 קלוריות
34 גרם חלבונים
11 גרם פחמימות
15 גרם שומנים
וזהו חברים! עכשיו אתם יכולים ליהנות מפטריות ממולאות, מזינות, עשירות בחלבון וסופר טעימות! ולא פחות חשוב, מתפריט תזונה עשיר ומגוון יותר. המון תודה לרינת שטרית התזונאית המדהימה על המתכון ושיהיה לכולכם בתיאבון 🙂

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה