סקוואט מול קיר לחיזוק הרגליים, הכתפיים ושיפור הגמישות

סקוואט מול קיר עם ידיים ישרות (Face to wall overhead squat) הוא אחד התרגילים האפקטיביים לחיזוק שרירי הרגליים ופיתוח גמישות הכתפיים והשרשרת האחורית של הגוף, בדגש על הגב התחתון. תרגיל הסקוואט בצורה הזו מלווה אותי המון באימונים שאני מעביר במועדון FTR רחובות ובאימוני משקל הגוף בפרט בגלל היתרונות הרבים שבו. אם אתם רוצים לשפר טכניקת את הסקוואט שלכם, לחזק את הרגליים, הכתפיים וגם לשפר את הגמישות של השרירים האחוריים- זה התרגיל.

הרכב האימון

  1. פיסוק הרגליים – רוחב כתפיים.
  2. קצות אצבעות הרגליים פונות 40-45 מעלות החוצה.
  3. הרמת ידיים ישרות מעל הראש.
  4. ירידה לסקוואט תוך שמירה על כל הדגשים לסקוואט מלא. ובנוסף, להימנע מנגיעת הידיים והרגליים בקיר.
  5. דרגת הקושי תלויה במרחק של הרגליים מהקיר (קרוב = קשה)
גלילה לראש העמוד

צרו אתנו קשר בדרך הכי נוחה לכם, ובואו לאימון ניסיון מלא אנרגיות! חינם