סטודיו הכושר המחודש חוגג שנתיים

לא להאמין שעברו שנתיים מהיום שבו פתחנו את סטודיו הכושר המחודש שלנו ברחובות. מאז ועד היום לא הפסקנו לחדש ולהתפתח והכי חשוב, לספק למתאמני הסטודיו את הטוב ביותר.

מה מיוחד בסטודיו הכושר שלנו?

סטודיו הכושר שלנו הנו הסטודיו הראשון ברחובות לאימוני כושר פונקציונליים המאגד בתוכו יחס אישי חם, מקצועיות, חדשנות, גיוון באימונים, תוצאות וכל זאת באווירה משפחתית חמימה ומהנה.

מערכת שעות אימוני הסטודיו

אימון פונקציונלי

האימון הפונקציונלי הוא ה"אבא" של כל אימוני הסטודיו ובעצם, האימון הראשון שהועבר ברחובות. זהו האימון המבוקש ביותר מעצם הגיוון, האתגר והחוויה שהוא מספק למתאמנים שלנו. באימון הזה אנו עושים שימוש במגוון רחב של ציוד כושר פונקציונלי שכולל משקולות קטלבלס, רצועות TRX, כדורי כוח, עבודה כנגד משקל גוף ועוד ועוד אלמנטים שיוצרים חווית אימון כושר בלתי נשכחת.

אימון קטלבלס פיטנס

אימון הקטלבלס פיטנס הנו אימון פונקציונלי שמתבסס בעיקר על משקולות הקטלבלס. האימון הנו אימון מאתגר מאוד שנועד לשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני של המתאמנים ובנוסף, לתרום לשריפת קלוריות גבוהה.

אימון משקל גוף

אימוני משקל הגוף שלנו נחלקים לשניים:
1. אימוני כוח וגמישות – באימונים אלה אנו מבצעים תרגילי כוח כנגד משקל גוף במטרה לחזק את כל שרירי הגוף ובנוסף לשפר גם את הגמישות של המתאמנים.

  1. אימון Bodyweight – זהו אימון המתבסס על תרגילי משקל גוף בעצימות גבוהה ובדופק גבוהה, בניגוד לאימון כוח. זהו אחד האימונים המבוקשים בסטודיו שלנו מעצם העבודה הגדולה על שרירי הליבה.

אימון יוגה-לאטיס

אנו משערים ששם האימון הזה אומר הכל, אבל בכל זאת, אנו שמחים להציג את האימון החדש שלנו- יוגה לאטיס, האימון שמשלב תרגילים מעולם היוגה והפילאטיס. האימון מתאים לכל המתאמנים הרוצים לחזק את שרירי הליבה, לעבוד על יציבה נכונה ולשפר את גמישות הגוף.

אימון כוח

אימון הכוח הנו אימון המשלב תרגילי כוח מעולם הרמת המשקולות כגון: סקוואט, דדליפט, לחיצות חזה, עליות מתח ותרגילי כוח נוספים שמטרתם לחזק את שרירי הגוף ובחלק מהמקרים (דרושה תזונה מתאימה) לעודד את העלאת מסת השרירים.

אימון בריכה משולב

זהו אחד מהאימונים היחודיים שקיימים בארץ ובו אנו משלבים אימון פונקציונלי עם עולם המים. מה זה אומר? שהאימון משלב תרגילים פונקציונליים מחוץ לבריכה ובין לבין המתאמנים נדרשים להיכנס למים כדי לשלב איתם שחייה. השילוב בין עולם המים ותרגילי הכושר הפונקציונליים יוצרים אתגר שאין שני לו והאימון הזה הוא ללא ספק מסוג הדברים שלא ניתן להבין כמה הוא מיוחד על שלא מנסים אותו.

אימון 2Sick

אימון 2Sick הנו אימון אירובי "משוגע" המשלב אופני ספינינג, מכונות חתירה ותרגילי כושר פונקציונליים נוספים שכל מטרתם היא לשפר את סיבולת לב הריאה, הקואורדינציה ואיך לא, לתרום לשריפת קלוריות גבוהה מאוד ואם נדייק, כ-600 קלוריות לערך באימון!

אימון  Ultimate FTR

אימון FTR Ultimate הנו אימון חדש בסטודיו ובו אנו משלבים תרגילים פונקציונליים ביחד עם שק אגרוף. האימון מתבצע בתחנות, כאשר כל תחנה קצובה בזמן וכך כל מתאמן ומתאמנת יכולים לעבוד בקצב האישי שלהם וליהנות מהיתרונות הרבים שבאימון.

למען הסר ספק – כל האימונים שלנו מותאמים למתאמנים בהתאם לרמת הכושר שלהם ובכך יוצרים את האימון המושלם לכל אחת ואחד.

וכפי שאתם רואים, מערכת השעות שלנו מגוונת מאוד ומשלבת סוגים שונים של אימוני כושר יעילים ואפקטיביים שיעזרו לכם להשיג את המטרה שהצבתם לעצמכם. ואם עדיין לא השתכנעתם, אתם מוזמנים להגיע לאימון ניסיון בסטודיו שלנו כדי לחוות שיטת אימון ייחודית, מהנה ומוצלחת שתכניס אתכם לכושר אמיתי וגם תגרום לכם ליהנות מהדרך.

 

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה