סוגי אימון אימון - כושר פונקציונלי

FTR  הנו המועדון הראשון לאימון פונקציונלי ברחובות ומהווה למועדון היחיד בארץ המאגד בתוכו מספר שיטות אימון פונקציונליות ייחודיות התורמות לשיפור הבריאות ואורח החיים  תוך הנאה רציפה מהדרך. לפניכם מידע אודות האימונים השונים והייחודיים אותם אנו מעבירים כחלק מהשירות המקצועי והייחודי של מועדון FTR.

בכל אימון אצלינו, אנחנו מבטיחים:
הנאה מאימון 100%
תוצאות 100%
שתחזרו לאימון נוסף! 100%

סוגי אימון:

אימון פונקציונלי

האימון הפונקציונלי מהווה לאימון הדגל של מועדון FTR  וככזה, הוא תופס מקום נרחב במערכת האימונים שלנו. האימון משלב את כל האלמנטים הפונקציונליים העומדים לרשותנו במועדון כגון: מתח, TRX, קטלבלס, כדורי כוח, ריצה ועוד… האימון הפונקציונלי לא מפורסם מבעוד מועד ומהווה להפתעה היומית של כל מתאמן, וזאת על מנת להוציא את המתאמנים מאזור הנוחות שלהם ולאתגר אותם במשימה היומית ללא הכנה מוקדמת, משימה שכולה חוויה אחת גדולה.
באמצעות האימון הפונקציונלי תוכלו ליהנות משיפור בכל מרכיבי הכושר הגופני ובינהם: כוח, סיבולת לב-ריאה, גמישות, יציבה וקואורדינציה.
שריפת קלוריות ממוצעת באימון: 400 קלוריות ל-20 דקות עבודה נטו / 600 קלוריות לאימון ממוצע ולפעמים יותר.
 האימון מתאים לכל מי שרוצה:

לרדת במשקל ובאחוזי השומן
להוסיף מסת שריר באופן מתון
לשפר את כלל מרכיבי הכושר הגופני
לשפר את אורח החיים והבריאות הכללית
כל זאת כמובן, בשילוב תזונה נכונה ומתאימה למטרות המתאמן.

אימון FTR2Sick

אימון FTR2Sick הנו אימון סופר אירובי המשלב אימון אופני ספינינג, מכונות חתירה ותרגילי כושר שונים מעולם הכושר הפונקציונלי. זהו אימון שמועבר בתחנות, כאשר העבודה על כל תחנה קצובה בזמן. מטרת האימון הנה לתרום לשריפת קלוריות גבוהה מאוד תוך שיפור סיבולת לב הריאה, הקואורדינציה, גמישות ויציבת המתאמן/ת.
שריפת קלוריות ממוצעת באימון: 600 קלוריות 
 האימון מתאים לכל מי שרוצה:

לרדת במשקל ובאחוזי השומן
לשפר את כלל מרכיבי הכושר הגופני
לשפר את אורח החיים והבריאות הכללית
כל זאת כמובן, בשילוב תזונה נכונה ומתאימה למטרות המתאמן.

אימון קטלבלס פיטנס / Kettlebell Fitness

אימון קטלבלס פיטנס הינו אימון פונקציונלי המשלב בתוכו מספר תרגילי קטלבלס משולבים עם תרגילי משקל גוף. זהו אימון עצים, מגוון, מאתגר ומהנה מאוד מעצם האופי המגוון שבו.
שריפת קלוריות ממוצעת באימון: 400 קלוריות ל-20 דקות עבודה נטו / 600 קלוריות לאימון ממוצע ולפעמים יותר.
האימון מתאים לכל מי שרוצה:

לרדת במשקל ובאחוזי השומן
להוסיף מסת שריר באופן מתון
לשפר את כלל מרכיבי הכושר הגופני
לשפר את אורח החיים והבריאות הכללית
כל זאת כמובן, בשילוב תזונה נכונה ומתאימה למטרות המתאמן.

אימון TRX משולב

אימון רצועות TRX משולב הינו אימון המשלב בעיקר עבודה כנגד רצועות TRX ואביזרי אימון פונקציונליים שונים כגון כדורי כוח, משקולות קטלבלס, עבודה כנגד משקל גוף ועוד…

שריפת קלוריות ממוצעת באימון: 400 קלוריות ל-20 דקות עבודה נטו / 600 קלוריות לאימון ממוצע ולפעמים יותר.

האימון מתאים לכל מי שרוצה:

לרדת במשקל ובאחוזי השומן
לחזק את שרירי הגוף
לשפר את אורח החיים והבריאות הכללית
כל זאת כמובן, בשילוב תזונה נכונה ומתאימה למטרות המתאמן.

רוצים להצטרף לאימון ?

אימון לפיתוח כוח / Strength & Calisthenics

אימון לפיתוח כוח הורכב במטרה לתת דגש למרכיב הכוח ובכך לסייע למתאמנים לשפר את הכוח, לחזק את השרירים, להעלות במסת השריר או לרדת במשקל ובאחוזי השומן, בהתאם למטרותיהם. באימון נעשה שימוש רב במוטות אולימפיים, משקולות קטלבלס, מתח ומקבילים. באימון הכוח, כמו שאר אימוני FTR, נעשה שימוש גם בתרגילים אירוביים במטרה לשמור על סיבולת לב-הריאה של המתאמנים, כחלק בלתי נפרד מהאימון עצמו, אך בצורה מתונה יותר.

שריפת הקלוריות הממוצעת באימון הכוח: 300-400 קלוריות לאימון.

האימון מתאים לכל המעוניינים ב:

שיפור הכוח וחיזוק הגוף

עלייה במסת השרירים

ירידה במשקל ובאחוזי השומן

אימון כוח - משקל גוף

אימון כנגד משקל גוף הינו אימון פונקציונלי המתבצע כנגד משקל גוף המתאמן ע"י ביצוע תרגילים שונים בוורציות שונות כגון: שכיבות סמיכה, מקבילים, טבעות אולימפיות, מתח, סקוואט ותרגילי רגליים שונים, תרגילי בטן ותרגילים נוספים במגוון מנחים בשילוב ריצות קצרות, על מנת לשפר את הכושר הגופני כל שרירי הגוף ושרירי הליבה בפרט (שרירי הבטן והגב). זהו אחד האימונים המוצלחים שמתקיימים במועדון FTR.

שריפת קלוריות ממוצעת באימון: 500 קלוריות ומעלה.

האימון מתאים לכל המעוניינים ב:

שריפת קלוריות גבוהה

ירידה במשקל ובאחוז השומן

עלייה מתונה במסת השריר

חיזוק כל שרירי הגוף

אימון פונקציונלי משולב בריכה

אחד מהחוויות הגדולות ב-FTR  הוא אימון הבריכה המשולב שלנו! זהו אימון כושר ייחודי שפותח ע"י איתן קטן במטרה להביא חוויה שונה, מאתגרת ומהנה במיוחד המשלב אימון פונקציונלי ובריכה יחד. באימון ניתן ליהנות מעבודה אירובי גבוהה מאוד עם שילוב עבודת כוח כנגד משקל גוף וכדורי כוח.
האימון מתאים לכל מי שרוצה לפתחח את סיבולת לב הריאה, כוח, קואורדינציה, יציבה ומרכיבי כושר נוספים.

שריפת קלוריות ממוצעת באימון: 500 קלוריות ומעלה

אימון שורפים ונהנים - FTR Cardio

אימון שורפים ונהנים הינו אימון אירובי בעצימות גבוהה מאוד שמטרתו לשפר את סיבולת לב-הריאה של המתאמנים, לחזק את הגוף פיזית ומנטלית ע"י עמידה בביצוע אימון עצים לאורך זמן. האימון מתבצע כנגד משקל הגוף של המתאמנים בשילוב מקצי ריצה קצרים על מנת לסייע בשיפור סיבולת לב הריאה ושריפת קלוריות גבוהה.

שריפת קלוריות ממוצעת באימון: 600 קלוריות ומעלה. תלוי בעצימות ובמשך זמן האימון.

האימון מתאים לכל המעוניינים ב:

ירידה במשקל ובאחוזי השומן
שיפור סיבולת לב-ריאה
שריפת קלוריות גבוהה לאורך זמן

רוצים להצטרף לאימון ?

אימון ילדים

אימון פונקציונלי לילדים בשיטת FTR  פותח במטרה אחת ברורה- להתוות לדור הצעיר דרך אמיתית לאורח חיים פעלתני ובריא שבאמצעותה הילדים זוכים לשיפור ניכר בכושר הגופני, שיפור בתנועתיות, קואורדינציה, העלאת הביטחון העצמי, הוצאה קלורית גבוהה והפחתת הסיכון לפתח מחלות בעתיד כגון השמנה, סוכרת, לחץ דם ועוד…

בשיטת האימון שלנו הילדים מבצעים פעולות כושר כנגד משקל גוף, כדורי כוח, ריצה ומשחקים חברתיים התורמים לחווית אימון כושר גדולה ומהנה.

הוצאת קלוריות ממוצעת באימון: כ-500 קלוריות.