ריסטרט- מפגש שלישי: מדידות ואימון

איזה כיף היה להיות עדים לערב כל כך מוצלח! ערב שכלל מדידות משקל, היקפים, אחוזי שומן וכמובן שגם אימון פונקציונלי חזק במיוחד וכולם בהנחיית רינת שטרית הנסיכה 🙂
יקרים שלנו, היה מאוד מרגש לראות את התוצאות שלכם לאחר שבועיים ולהיות נוכחים לכך שכל אחד ואחת מכם עבר שינוי באופן אישי ובכך, סגרנו ירידה קבוצתית (7 משתתפים) של 13.3 קילוגרמים! אתם קולטים? 13.3 ק"ג שהיו בגוף שלכם ונעלמו הודות להתמדה שלכם באימונים ובתזונה נכונה. תמשיכו ככה ואין בנו ספק שכל אחד ואחת מכם ישיגו את המטרה שהצבתם לעצמכם. עד אז, הסתכלו על האימון שעברתם ועל התוצאות שהשגתם עד עכשיו ותהיו גאים בעצמכם!
האימון- 5 סיבובים לפי סדר התרגילים הבא:
משיכות כנגד רצועות (TRX Row) – לחיזוק שרירי הידיים, הגב והליבה.
הנפת קטלבל סווינג (Russian swing) – לפיתוח כוח מתפרץ, סיבולת לב ריאה ושריפת קלוריות גבוהה.
חצי סמוך-קום (Half burpee) – לשיפור סיבולת לב הריאה ושריפת קלוריות גבוהה
קטלבל טוויסט – לחיזוק שרירי הליבה ושרירי הבטן הישרים והאלכסוניים
המטרה: ביצוע 5 סיבובים כאשר כל תרגיל מתבצע במשך 45 שניות ולאחר מכן 15 שניות מנוחה.
לאחר כל סיבוב הייתם זכאים ל-30 עד 60 שניות מנוחה (בהתאם לצורך שלכם).
בסיום 5 הסיבובים נדרשתם לבצע 2 מחזורים של 100 טיפוסי הרים ו-10 שכיבות סמיכה.

ויאללה אלופים, אנחנו כבר מחכים למפגש הבא!

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה