כריך ביצה בריא ב-5 דקות (12 גרם חלבון!)

מחפשים מתכון מהיר לכריך ביצה מזין, בריא ועשיר בחלבון? קבלו את כריך הביצה שבסרטון, שבנוסף לטעם המדהים שלו, הוא יכול להתאים בול לילדים בבית הספר, לעבודה, כארוחת ביניים וכארוחה מגוונת ומזינה בתפריט התזונה היומי שלכם…

אז מה המצרכים הנדרשים?

2 פרוסות לחם קל (רצוי לשים במצנם)
ביצה קשה
כף שמנת 5%
חצי כפית רוטב פסטו
סלק
עגבניה
עלה בייבי
אפשר להוסיף מלח וזעתר

ערך תזונתי- כריך ביצה בריאותי:
קלוריות: 200-220
קלוריות חלבונים: 12 גרם
פחמימות: 20 גרם
שומנים: 10 גרם

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה