כושר קרבי והכנה לצה"ל

במשך השנים שלנו כמועדון קיבלנו עשרות פניות לגבי אימוני כושר קרבי ברחובות והכנה לצה"ל וזאת לאחר הכנת לוחמים ליחידות מובחרות ע"י אימוני כושר ייחודיים. לאחרונה, החלטנו לקחת את הנושא ולקיים אימוני כושר קרבי ספציפיים- לנערים לפני גיוס. 

האימונים שלנו מתמקדים בעבודה פיזית ומנטלית קשה המשלבת מספר אלמנטים פונקציונליים לפיתוח כוח, כוח מתפרץ, סיבולת לב-ריאה, קואורדינציה, מהירות ומרכיבי כושר נוספים שיעזרו למתאמנים להשיג את מטרתם בגיבוש ובמסלולים המיועדים. 

רוצה להיכנס לכושר?

טיפים לקראת הגיוס לקרבי

טיפוס בחבל לכושר קרבי

  1. גוף האדם הנו מכונה משומנת היטב בעלת יכולות פיזיות מדהימות, אך יש לחזק ולטפח אותו בתבונה רבה על מנת למנוע חשיפה לפציעות מיותרות שיכולות להשבית אתכם מהאימונים וגרוע מכך, להיות החוצץ בינכם לבין המטרה העיקרית שלכם- גיוס ליחידה קרבית. לכן, יש לבצע אימוני כושר המותאמים ליכולת האישית שלכם ובכך להשיג יעדים ספציפיים עד להשגת המטרה- הכושר הנדרש מכם לעמידה איתנה בדרישות הצבא.
  2. תזונה נכונה – ככל שתדאגו להזין את הגוף שלכם במזונות איכותיים (פחות מעובדים) שיספקו לגופכם את כל אבות המזון- פחמימות, חלבונים ושומנים בפרופורציות הנכונות, כך הגוף שלכם יתאושש טוב יותר מהאימונים וכמו כן, ייתכן שיפור בביצועים הספורטיביים שלכם.
  3. מנוחה מספקת – אנו נתקלים בהמון מקרים בהם נערים לקראת גיוס מעוניינים להיכנס לכושר שיא בעוד שאינם נמצאים בכושר בסיסי. המוטיבציה בעננים, האימונים זורמים, מאתגרים ומהנים ופתאום הם מגיעים לאימונים יום אחרי יום למרות שהם מותשים מאימונים קודמים. חברים, מוטיבציה גבוהה זה פרט חשוב מאוד בדרך להצלחה שלכם וכך גם מנוחה מספקת בין אימונים עצימים.
  4. תדאגו להציב יעדים בדרך אל המטרה שלכם. בכל פעם שתשיגו יעד, המוטיבציה שלכם תעלה בדרך אל היעד הבא. נוסף על כך, הרבה יותר קל לנהל תכנית אימון מסודרת לפי יעדים, מאשר לעבוד באופן לא מסודר מרמת כושר X לרמת כושר Y. למשל, אם המטרה שלכם היא להצליח לרוץ 3 ק"מ בזמן מסוים ואינכם מסוגלים לרוץ 3 ק"מ באופן רציף, תתחילו במרחק שאתם כן מסוגלים לרוץ ותציבו את היעדים בהתאם ע"י העלאת מרחק הריצה בכמה מאות מטרים משבוע לשבוע. השגתם את היעד ורצתם 3 ק"מ? מצוין! עכשיו תתחילו לעבוד על הזמנים שלכם.
  5. בצעו חימום לפני כל אימון בין אם מדובר באימון כוח, אירובי או אימון משולב. חימום מתאים יעזור לכם להכין את גופכם לפעילות הנדרשת ובכך יקטין את הסיכון לחשיפה מפציעות. בנוסף, אופן הביצוע שלכם צפוי להיות טוב יותר.

אימוני הכנה לכושר קרבית ב- FTR רחובות

במועדון שלנו, FTR רחובות, ניתן ליהנות מליווי מקצועי עבור הכנה לכושר קרבי אמיתי. הודות לרמה המקצועית של צוות המדריכים, הציוד הנלווה לאימונים והיחס האישי לו זוכים כל אחד ואחד מהמתאמנים, אנו דואגים לפתח את הכושר הגופני על כל מרכיביו בדגש על כוח, כוח מתפרץ, סיבולת לב-ריאה, קואורדינציה, גמישות ובנוסף, דואגים לפיתוח וחיזוק הכושר המנטלי של המתאמנים שלנו. לרשותנו עומד ציוד רב הכולל משקולות קטלבלס, מוטות אולימפיים, כדורי כוח, אפודי משקל, מזחלת דחיפה ומשיכה ולא פחות חשוב- צוות מיומן ומקצועי שיודע לבנות את האימונים הנכונים לצורך השגת המטרה, תוך הפחתת הסיכון לפציעות ספורט ע"י התאמת משקלי העבודה ונפחי האימון בהתאם לרמת הכושר של כל מתאמן ומתאמן.

ומה קורה כשמתאמן מפספס אימון? אנחנו נדאג שהוא ישלים אותו! לכל אחד מחברי הקבוצה קיימת האפשרות להגיע לאחת משעות האימון הפונקציונלי שלנו במשך השבוע (ויש לנו לוח אימונים עשיר ומגוון מאוד!) ובכך ניתנת לו האפשרות להשלים את יחידת האימון החסרה באווירה מהנה, חמה ותומכת וזה יתרון ענק שלא "כובל" ליום ושעה ספציפיים.

רוצים לנסות את השיטה? התקשרו ל: 0525346565 או השאירו פרטים בתיבת ההודעות ונשמח לחזור אליכם בהקדם! הנאה מובטחת 🙂

פיתוח סיבולת וכוח מתפרץ

 

ריצת ספרינט כנגד משקל מהווה לאחד התרגילים היעילים לפיתוח כוח מתפרץ וסיבולת לב-ריאה. לכן היא משמשת לאחד האלמנטים הבסיסיים שלנו לפיתוח כושר קרבי.

רוצה להיכנס לכושר?

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

תגובה אחת
  1. אביב

    שלום שמעתי עליכם הרבה דברים טובים ומעוניין להתחיל כדי להיכנס לכושר קרבי הכי חזק. באיזה ימים האימונים והאם מתקיימים בחוץ או בפנים?

השארת תגובה