יוגורט חלבון ללאבנה טעים וקל להכנה

רוצים לדעת איך שדרגנו יוגורט חלבון ללאבנה טעים במיוחד? לא תאמינו כמה שזה פשוט הודות לרינת שטרית התזונאית!

לוקחים יוגורט חלבון, מוסיפים לו שמן זית, זעתר ואפשר להוסיף גם מלח. למשקיעים שבינכם, אפשר להכין ביצה קשה וירקות וליהנות מטעמים עשירים ובריאים, ולא פחות חשוב לקהל המתאמנים שלנו- עשיר בחלבון!

מצרכי בסיס ללאבנה חלבון מאת רינת שטרית:
יוגורט פרו 20 גרם חלבון
שמן זית
זעתר
מלח- לפי טעם
מצרכים מומלצים כתוספת:
פיתה "ביס" מחיטה מלאה
ביצה קשה
ירקות בשלל צבעים

ערכים תזונתיים של הלאבנה חלבון- מצרכי בסיס בלבד:
קלוריות: 263
חלבונים: 20
פחמימות: 7.2
שומנים: 17
בתיאבון יקרים! ושוב תודה רבה לרינת שטרית התזונאית על מתכון איכותי וטעים המדהימה!

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה