אימון פונקציונלי ביתי ללא ציוד

רוצים לקבל טעימה מאימוני האונליין שלנו? הנה לכם תקציר של אימון כושר פונקציונלי ביתי ללא ציוד. האימון משלב תרגילי משקל גוף בלבד ולכן אפשר לבצע אותו בכל מקום ובכל זמן, בדגש על הבית.

מה כולל האימון הפונקציונלי?

חלק 1: עבודה חזקה על חיזוק שרירי הבטן ושרירי הליבה.
חלק 2: אימון פונקציונלי חזק המורכב ממספר מקצים עצימים למתחילים ומתקדמים.

מקצה א: ביצוע כמה שיותר סיבובים וחזרות במשך 6 דקות, מהתרגילים הבאים:
– סומו סקוואט (Sumo squat)
– פלאנק קפיצה (Plank jumps)
– 10 קפיצות כוכב (Star jumps)

מיד לאחר מכן תצטרכו לבצע 100 כפיפות בטן עד 5 דקות. התאמה למתאמנים מתחילים מוצגת בסרטון.

מקצה ב: ביצוע כמה שיותר סיבובים וחזרות במשך 6 דקות, מהתרגילים הבאים:
– פלאנק דחיפה ( Push plank)
– לאנגים- קפיצה / מכרעים (Jumping lunges)
-10 קפיצות כוכב (Star jumps)

מיד לאחר מכן תצטרכו לבצע 100 כפיפות בטן (Jack Knife) ב-5 דקות. התאמות למתאמנים מתחילים מוצגות במהלך הסרטון.

מקצה ג: ביצוע כמה שיותר סיבובים וחזרות במשך 6 דקות, מהתרגילים הבאים:
– שכיבת סמיכה וקפיצה ( Bastard)
– הליכת דוב (Bear walk)
-10 קפיצות כוכב (Star jumps)

בסיום המקצה תצטרכו לבצע 100 כפיפות בטן עם נגיעות באצבעות הרגליים (Toes touch). התאמות למתאמנים מתחילים מוצגות במהלך הסרטון.6

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה