אימון פונקציונלי בבית ללא ציוד

מחפשים אימון כושר לבית ללא ציוד? כזה שאפשר לעשות בכל מקום ובכל זמן? קבלו את האימון הפונקציונלי הבא שהכנתי עבורכם! מדובר על 12 דקות אימון חזק במיוחד שמשלב בעיקר סיבולת שריר וקוארודינציה. בנוסף, הוא יתרום לחיזוק שרירי הבטן והליבה שלכם. איך? ע"י ביצוע כמה שיותר סיבובים וחזרות מהתרגילים הבאים ב-12 דקות:
10 טיפוס הרים + 1 ברפי (Burpee)
10 לאנג' קפיצה (Jumping lunges)
בכל סוף סיבוב יש להוסיף חזרה אחת לברפי וחזרה אחת ללאנג'ים- אחת לכל צד / רגל (2 סה"כ).
בסיום 12 הדקות תצטרכו לבצע 50 כפיפות בטן (Sit ups) וגם 50 כפיפות בטן עם רוטציה כפולה (Twist Sit ups). אז חברים, נגמרו התירוצים, עכשיו אתם יכולים לבצע אימון איכותי גם בבית, כזה שיגרום לכם להזיע המון, לשרוף הרבה קלוריות וגם יחזק את הגוף שלכם.

יש לבצע את האימון בהתאם ליכולת האישית שלכם וכמובן לאחר היוועצות עם איש מקצוע מוסמך.

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה