אימון פונקציונלי בבית ללא ציוד

מחפשים אימון כושר לבית ללא ציוד? כזה שאפשר לעשות בכל מקום ובכל זמן? קבלו את האימון הפונקציונלי הבא שהכנתי עבורכם! מדובר על 12 דקות אימון חזק במיוחד שמשלב בעיקר סיבולת שריר וקוארודינציה. בנוסף, הוא יתרום לחיזוק שרירי הבטן והליבה שלכם. איך? ע"י ביצוע כמה שיותר סיבובים וחזרות מהתרגילים הבאים ב-12 דקות:
10 טיפוס הרים + 1 ברפי (Burpee)
10 לאנג' קפיצה (Jumping lunges)
בכל סוף סיבוב יש להוסיף חזרה אחת לברפי וחזרה אחת ללאנג'ים- אחת לכל צד / רגל (2 סה"כ).
בסיום 12 הדקות תצטרכו לבצע 50 כפיפות בטן (Sit ups) וגם 50 כפיפות בטן עם רוטציה כפולה (Twist Sit ups). אז חברים, נגמרו התירוצים, עכשיו אתם יכולים לבצע אימון איכותי גם בבית, כזה שיגרום לכם להזיע המון, לשרוף הרבה קלוריות וגם יחזק את הגוף שלכם.

יש לבצע את האימון בהתאם ליכולת האישית שלכם וכמובן לאחר היוועצות עם איש מקצוע מוסמך.

גלילה לראש העמוד

צרו אתנו קשר בדרך הכי נוחה לכם, ובואו לאימון ניסיון מלא אנרגיות! חינם