אימון מתח חזק לשרירי הגב והבטן (למתקדמים)

את האימון הזה אסור לכם לפספס מסיבה אחת פשוטה- זה אימון משקל גוף יוצא דופן מכל האימונים שהעליתי עד היום! מה כל כך מיוחד בו?

אתחיל מכך שכולו מתבסס על תרגילי משקל גוף על מתח והם יעזרו לכם לחזק ולפתח את שרירי הגב, הידיים (יד קדמית), הכתפיים ושרירי הבטן שלכם. בנוסף, האימון הזה ישפר משמעותית את האחיזה שלכם (גריפ) בשל הדרישה לבצע תרגילי מתח רציפים- ללא ניתוק הידיים ממוט המתח. כאשר יכולת האחיזה שלכם תהיה טובה בשילוב תרגילי מתח רציפים, כך תשפרו גם את מספר החזרות של עליות המתח שלכם. חברים, תאמינו לי, השרירים שלכם הולכים לשרוף ובגדול 🙂

אז מה באימון?
יש לבצע 7 סיבובים מ:
3 עליות מתח (Pull up)
תרגיל המשלב בעיקר את עבודת שרירי הגב (רחב גבי) ושרירי היד הקדמית (דו-ראשי)
3 עליות מתח באחיזה הפוכה (Chin up)
תרגיל שמשלב בעיקר עבודת שריר גב ושרירי היד הקדמית (דו-ראשי)
6 קצות אצבעות אל המוט (Toes To Bar)
תרגיל שמשלב עבודת בטן חזקה מאוד, בשילוב שרירי הגב (הרחב גבי)
מטרה: ביצוע האימון בזמן המהיר ביותר שלכם כאשר המנוחה היחידה שלכם מתאפשרת לאחר כל סיבוב בלבד. כלומר, אין לנתק את הידיים מהמוט לאחר ביצוע התרגיל הראשון. במידה וניתקתם את הידיים, קחו מנוחה מספקת והיכנסו לסיבוב הנוכחי- מההתחלה (מספר החזרות באותו הסיבוב אינן נחשבות).

  • יש להיוועץ עם איש מקצוע מוסמך טרם ביצוע הפעילות
  • יש לבצע חימום מתאים טרם ביצוע הפעילות

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה