אימון משקל גוף מלא

רוצים לחוות את אחד מאימוני משקל הגוף שלי? תתחילו לחמם מנועים, להפעיל את הסרטון וליהנות מאימון פונקציונלי מלא לכל שרירי הגוף שניתן לבצע כמעט בכל מקום ובכל זמן, כיוון שלא מצריך ציוד מיוחד מלבד מוט מתח ומקבילים (וגם לזה יש תחליף).

אז מה באימון? את החלק הראשון התחלתי עם שני תרגילי כוח:

את החלק הראשון התחלתי עם שני תרגילי כוח:

  1. שלושה מחזורים (סטים) של 10 חזרות מ-קצות אצבעות אל מוט המתח (Toes to bar)
  2. שלושה מחזורים של 6 חזרות ממשיכות קדמיות (Front lever pull)
    לאחר מכן המשכתי לאימון פונקציונלי שמשלב כוח וסיבולת לב-ריאה ובו נדרשתי לבצע כמה שיותר סיבובים וחזרות ב-8 דקות (AMRAP- As Many Rounds & Reps As Possible) מהתרגילים הבאים:
  3. 7 חזרות של פשיטת מרפקים כנגד מקבילים (Dips)
  4. 7 חזרות של סמוך-קום (Burpees)
  5. 10 חזרות של סקוואט קפיצה (Squat jump).
    חברים, התוצאה שתראו על פניי בסוף האימון הנה תוצאה קלאסית של הזנחת סיבולת לב הריאה לטובת אימוני כוח- משקל גוף. זו לא הזנחה מעצלנות אלא מפאת חוסר זמן. לכן הייתי צריך להשקיע את מירב הזמן שיש לי לצורך התקדמות בתרגילים שבהם אני צריך לשלוט, כדי שאוכל להעביר אותם הלאה, למתאמנים היקרים שלי במועדון (FTR) ובהמשך, גם כמדריכים שיעלו לערוץ היוטיוב 🙂

האימון מתאים למתאמנים מתחילים וגם מתקדמים.

 

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה