אימון משקל גוף לכל הגוף | למתקדמים

היי אלופים! האימון החדש שלי כבר באוויר- אימון משקל גוף קצר וקולע שיגרום לכם להרגיש כל שריר ושריר בגוף ובעיקר את שרירי החזה, שרירי הגב, בייספס (יד קדמית), טרייספס (יד אחורית) ואיך שלא, גם את שרירי הרגליים 🙂
האימון מתאים לכל מי שרוצה לחזק את הגוף, לשפר את הכוח, את סיבולת לב הריאה שלו ועוד באימון אחד קצר וקולע – למתקדמים.
ניתן לבצע את האימון בכל מקום ובכל זמן (גם בבית!) היות ולא דורש ציוד מיוחד מלבד מוט מתח.

אז מה באימון:
עליות מתח (Pull Ups)
בסטרד (Bastard)
עליות מתח באחיזה הפוכה (Chin Ups)
פוש פלאנק (Push to plank)
לאנג' קפיצה (Jumping Lunges)

יש לבצע כמה שיותר סבבים וחזרות ב-12 דקות, כאשר בכל סיבוב חדש יש להוסיף חזרה אחת לכל תרגיל, מלבד לתרגיל האחרון (לאנג' קפיצה).

*אין לבצע את האימון ללא היוועצות עם איש מקצוע מוסמך.
*אין לבצע את האימון ללא חימום מתאים.

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה