אימון משקל גוף הכי קצר וקשה שעשיתי על מתח!

איזה אימון מטורף! ככה קצר, ככה קשה וקולע!
לפני שנה לערך העליתי אתגר נינג'ה שדורש יכולות גבוהות מאוד על מוט המתח והן לבצע 15 עליות מתח נקיות, 15 פשיטות מרפקים ו-15 נגיעות של קצות האצבעות במוט המתח. כל זאת מבלי לנתק את הידיים ממוט המתח בכל משך ביצוע התרגילים!
חברים, אין מילים שיכולות לתאר את השריפה שהרגשתי בשרירים שאחראים על האחיזה (גריפ). פשוט מטורף! וזה לא הכל, לאחר ביצוע התרגילים יש לבצע 30 חזרות של סקוואט קפיצה ולאחר מכן לעצור את שעון העצר. בהתחשב ברמת הכושר הנוכחית שלי, אני מאוד מרוצה מהתוצאה.
איזה שרירים עיקריים פעילים באתגר?
שרירי הגב והיד הקדמית (דו ראשי) פעילים הודות לעליות המתח. שרירי החזה והיד אחורית (תלת ראשי) פעילים הודות לפשיטת המרפקים. שרירי הבטן והגב פעילים הודות להרמת קצות האצבעות אל מוט המתח.
שרירי הרגליים והישבן פעילים הודות לסקוואט קפיצה.
רוצים לצפות בפרטי האתגר המלאים? לבחון את עצמכם האם אתם מספיק חזקים פיזית ומנטלית? כנסו לקישור הבא וצפו בפרטים המלאים של האתגר ולאחר מכן, תבצעו. רק אל תשכחו לעדכן אותי בתוצאה שכבודה יהיה מונח במקומה.

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה