אימון כושר פונקציונלי מלא – אונליין

חברים יקרים, קבלו את אימון הכושר הבא שמורכב ממספר אימונים שהעליתי בשנים האחרונות. לפני שאתם מתחילים, שימו לב להנחיות הבאות: 

1. כל הסרטונים הוגדרו לפעול בהתאם לזמנים ספציפיים, כך שאם סרטון מתחיל או מסתיים בנקודה שאינה נראית לכם כהתחלה או סוף- זה בסדר. תמשיכו הלאה לסרטון הבא. בנוסף, חשוב מאוד שלא להריץ סרטונים קדימה כיוון שהזמנים הספציפיים שהוגדרו לא יופעלו

2. סרטון הוידאו הראשון הנו מורכב מחימום ומאימון שרירי הליבה (בעיקר שרירי הבטן והגב).

3. הסרטון השני – חימום לפני אימון פונקציונלי

4. הסרטון השלישי – 12 דקות של אימון פונקציונלי בעצימות גבוהה 

5. הסרטון הרביעי – 13 דקות אימון פונקציונלי 

6. סחיטה סופית – שימו לב להנחיות מטה: יש לבצע מקסימום עליות מתח במשך 5 דקות ומינימום 30 עליות. כמו כן, שימו לב להנחיות עבור תרגילים חלופיים למי שאין אפשרות או יכולת לבצע מתח.

 

חימום כללי ואימון שרירי הליבה

חימום לפני אימון פונקציונלי

אימון פונקציונלי - 12 דקות

אימון פונקציונלי - 13 דקות

סחיטה סופית - Cashout

יש לבצע מקסימום עליות מתח נקיות ב-5 דקות ושימו לב- מינימום 30 עליות מתח! כלומר, אם לא הגעתם ל-30 עליות במשך 5 דקות, יש לבצע 30 עליות ולא משנה כמה זמן זה ידרוש מכם כדי לסיים. ושימו לב לחלופות: 

1. משיכות כנגד TRX (חתירה) – יש לבצע את החתירה בשיפוע מאתגר מאוד (דוגמה בסרטון מטה)

2. למי שאין רצועות TRX – יש לבצע 40 חזרות של חתירה כנגד כלי התנגדות כלשהו כמו משקולת, בקבוק כבד, תיק עם קופסאות שימורים וכדומה. מספר המשיכות הנו לכל יד. דוגמה בסרטון מטה.

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה