אימון כושר לכל הגוף

שלום חברים! והפעם אנו דואגים לכם לאימון מיוחד- אימון כושר לכל הגוף המשלב עבודת כוח, סיבולת שרירי, גמישות, קואורדינציה ועוד מרכיבי כושר נוספים.
מה אתם נדרשים לעשות? כמה שיותר סבבים וחזרות ב-15 דקות מהתרגילים הבאים:

5 שכיבות סמיכה
5 שכיבות סמיכה יהלום
5 פוש פלאנק
15 סקוואט קפיצה

אם אינכם מסוגלים לבצע את התרגילים הבאים, ניתן להחליף אותם ב:
1. שכיבות סמיכה עם ברכיים על הקרקע
2. פשיטת מרפקים כנגד ספסל או שולחן
3. 20 שניות פלאנק
4. 15 סקוואט

האימון הנ"ל יתרום לכם רבות לשיפור הכושר הגופני וחיזוק כל שרירי הגוף אז תנו בראש ו…תהנו 🙂

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה