אימון כושר ביתי מלא- ללא ציוד

חברים יקרים, קבלו את אימון הכושר הבא שעולה לאוויר הודות לניר תומר שלנו- אימון פונקציונלי ביתי ללא ציוד שמתאים למתחילים וגם למתקדמים! האימון כולל הדרכה מלאה של חימום ולאחר מכן מספר מקצים עצימים ויעילים לצורך חיזוק כל שרירי הגוף (בדגש על שרירי הליבה) וכמובן, לצורך שריפת קלוריות גבוהה.

הרכב האימון

מקצה ראשון: חימום לפני הפעילות העצימה. והוא כולל שלושה תרגילים:
1. הליכת תולעת- לצורך חיזוק שרירי הליבה, הכתפיים והיד האחורית (שריר התלת ראשי).
2. מכרעים (לאנג'ים) – לצורך חיזוק שרירי הרגליים והישבן.
3. חצי ברפי (סמוך קום) – לצורך העלאת הדופק ושיפור סיבולת לב הריאה.

מקצה שני מורכב מ-3 תרגילים שמטרתם לחזק את שרירי הבטן והליבה, והם:
1. כפיפות בטן עם רוטציה – לחיזוק שרירי הבטן הישרים והאלכסונים.
2. כפיפות בטן (Push through) לחיזוק שרירי הבטן.
3. טיפוס הרים "סללום" במטרה לחזק את שרירי הבטן, הכתפיים, יד אחורית והרגליים.

מקצה שלישי מורכב מ-4 תרגילים במטרה לשפר את סיבולת לב הריאה וחיזוק הגוף ככלל:
1. סקוואט כנגד משקל או כנגד משקל הגוף – לצורך חיזוק שרירי הרגליים והישבן
2. סקוואט וקפיצה – לחיזוק שרירי הרגליים, הישבן, כוח מתפרץ וסיבולת לב ריאה
3. ברפי (סמוך קום) – לשיפור סיבולת לב הריאה
4. שכיבות סמיכה – לחיזוק שרירי החזה, הכתפיים והיד אחורית (שריר התלת ראשי/ טרייספס)
יש לציין שהמקצה השלישי הנו מקצה עצים מאוד התורם לפיתוח כוח, כוח מתפרץ, סיבולת לב ריאה, קואורדינציה ויציבה. בנוסף, הוא מסייע בשריפת קלוריות גבוהה מאוד ביחס לזמן שהוא מתבצע.

מקצה רביעי ואחרון מורכב משלושה תרגילים במטרה לחזק את שרירי הגוף בדגש על שרירי הרגליים, הישבן ושרירי הליבה, שיפור סיבולת לב הריאה ולסייע בשריפת קלוריות גבוהה. התרגילים:
1. פלאנק ונגיעה בכתף הנגדית – לחיזוק שרירי הליבה (בדגש על שרירי הבטן), שרירי הכתפיים והיד אחורית.
2. מכרע אחורי (לאנג' אחורה) – לחיזוק שרירי הרגליים והישבן
3. צעדי רדיפה – לצורך שיפור הקואורדנציה, יציבה, שיפור סיבולת לב הריאה ושריפת קלוריות גבוהה.
שוב תודה רבה לניר תומר על האימון המוצלח!

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה