אימון כושר בבית לשריפת קלוריות גבוהה | למתקדמים

כמה שאני אוהב את תקופת החגים ולמען האמת, גם את המאכלים עתירי הקלוריות שהם מביאים עמם. ואם ביקשתם, החלטתי לפנק אתכם באימון כושר בבית לשריפת קלוריות גבוהה- הפעם למקדמים. משך האימון הנו 25 דקות ובו תצטרכו לבצע כמה שיותר סבבים וחזרות מהתרגילים הבאים:

1. 10 חצאי ברפיס – Half Burpees
2. 10 סקוואט קפיצה – Jump Squat
3. 10 פוש פלאנק – Push Plank
4. 50 ג'מפינג ג'קס – Jumping Jacks
5. כפיפות בטן ג'ק נייף – Jack Knife
והפינוק באימון-
** בכל 5 דקות יש לבצע 30 קפיצות כוכב (Star Jumps)

לאימון מתאים עבור מתאמנים מתחילים יש להיכנס לכאן: אימון כושר בבית לשריפת קלוריות גבוהה למתחילים

שימו לב:

  1. יש לבצע את האימון בהתאם ליכולת האישית שלכם! מדובר על 25 דקות אימון מאתגרות מאוד, כך שאם אתם מרגישים שהגעתם לסף היכולת שלכם, זה בסדר גמור לעצור, לנוח ולהמשיך בהתאם / להפסיק את הפעילות.
  2. יש לבצע חימום מתאים כ 7-10 דקות לפני תחילת האימון.
  3. אין לבצע את האימון ללא היוועצות עם מאמן/ת כושר מוסמך/ת.
  4. אין לבצע את האימון ללא היוועצות עם רופא משפחה המאשר לבצע פעילות גופנית עצימה!אימון מהנה!

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה