אימון כושר בבית לשריפת קלוריות גבוהה | למתחילים

כמה שאני אוהב את תקופת החגים! ויחד איתה גם את המאכלים עתירי הקלוריות שהם מביאים עמם. קבלו ממני אימון כושר פונקציונלי שניתן לבצע בבית, עבור לשריפת קלוריות גבוהה- למתחילים. אורך האימון הנו 20 דקות ובו תצטרכו לבצע כמה שיותר סבבים וחזרות מהתרגילים הבאים:

1. 10 חצאי ברפיס – Half Burpees
2. 10 סקוואט – Air Squat
3. 10 שכיבות סמיכה מלאות / על הברכיים – Push Ups
4. 50 ג'מפינג ג'קס – Jumping Jacks
5. כפיפות בטן מלאות – Sit Ups
והפינוק באימון-
** בכל 5 דקות יש לבצע 30 קפיצות כוכב (Star Jumps) או הרמות ברכיים (High Knees).

שימו לב:

  1. יש לבצע את האימון בהתאם ליכולת האישית שלכם! מדובר על 20 דקות אימון מאתגרות מאוד, על אף שהאימון מיועד למתחילים. לכן, אם אתם מרגישים שהגעתם לסף היכולת שלכם, זה בסדר גמור לעצור, לנוח ולהמשיך בהתאם / להפסיק את הפעילות. ואם החלטתם להפסיק באמצע, מעולה! אני מבטיח לכם שלאחר מספר אימונים אתם תצליחו לבצע אימון שלם כמו גדולים.
  2. יש לבצע 7-10 דקות חימום לפני תחילת הפעילות.
  3. מטרת התרגיל 'קפיצות כוכב' הנו להעלות את הדופק ובכך להגביר את קצב שריפת הקלוריות ובו בזמן לשפר את סיבולת לב הריאה שלכם. חשוב שתדעו ש-30 חזרות הנן מכובדות מאוד! כך שאם אתם מרגישים שזה יותר מדיי עבורכם, הפחיתו את כמות החזרות ל-20 או 10 חזרות. כמו כן, ניתן להחליף את התרגיל בהרמות ברכיים (כפי שנראה בסרטון).
  4. אין לבצע את האימון ללא היוועצות עם מאמן/ת כושר מוסמך/ת.
  5. אין לבצע את האימון ללא היוועצות עם רופא משפחה המאשר לבצע פעילות גופנית עצימה!אימון מהנה!

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה