אימון כושר בבית ללא ציוד | למתחילים ומתקדמים

מחפשים אימון כושר מאתגר שאפשר לעשות בבית ללא ציוד? קבלו את האימון הבא שלנו- 12 דקות אימון למתחילים ומתקדמים שאינו דורש ציוד מלבד משקל הגוף שלכם. מטרת האימון הנה לשפר את הכושר הגופני הכללי בדגש על סיבולת שריר ובנוסף, לתרום לשריפת קלוריות גבוהה מאוד בפרק זמן קצר.
מה באימון?

12 דקות המורכבות מ-6 סבבים בהם תצטרכו לבצע 4 תרגילים. כל תרגיל מתבצע במשך 30 שניות ובכל סוף סיבוב 30 שניות מנוחה.
והתרגילים הם:
1. טיפוס הרים – חצי סיבוב (Semi circle M.C)
2. סמוך קום + שכיבת סמיכה (Bastard)
3. סקוואט קפיצה (Squat jump)
4. כפיפות בטן עם רוטציה (Twist Situps)

* אין לבצע את האימון ללא ביצוע חימום מתאים לפני תחילת הפעילות.
* אין לבצע את האימון ללא היוועצות עם איש מקצוע מוסמך.

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה