אימון טבטה מלא ללא ציוד לחיטוב שרירי הרגליים, החזה וידיים (חלק 1)

הבטחתי לכם אימון טבטה מלא וחזק ללא ציוד- והנה קיבלתם! החלק הראשון של האימון כבר באוויר ומתמקד בעבודת שרירי הרגליים, הישבן, החזה והידיים- שריר התלת ראשי (יד אחורית).

הרכב האימון

באימון תצטרכו 8 מחזורים של 20 שניות עבודה ולאחר מכן 10 שניות מנוחה (אימון טבטה) מהתרגילים הבאים:

1. עליות על מדרגה או שולחן (Step ups) – התרגיל מסייע בחיזוק וחיטוב שרירי הרגליים והישבן.
2. שכיבות סמיכה – התרגיל מסייע בחיזוק שרירי החזה, היד האחורית (תלת ראשי) ושרירי הכתפיים. כמובן שגם שרירי הבטן והליבה נכנסים לפעולה כמייצבים 🙂
לאחר סיום הטבטה (4 דקות) אתם נדרשים לבצע 25 קפיצות כוכב (Star Jumps) או לחלופין ג'מפינג ג'קס (Jumping jacks).
אימון הטבטה הזה הנו חלק מתוך מספר אימוני טבטה רציפים שיעלו בהמשך. כל אחד מהאימונים ללא ציוד ובכך ניתן לבצע אותו בכל מקום ובכל זמן. הישארו מעודכנים.
ודבר אחרון שחשוב לציין- חיטוב הגוף יתקיים כל עוד תדאגו לשמור על תזונה נכונה בהתאם למטרה שלכם. יאללה, תנו בפליי ותהנו מאימון טבטה מהנה ומאתגר.

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה