אימון טבטה מלא לבטן למתחילים ומתקדמים (חלק 3)

החלק השלישי של אימון הטבטה כבר באוויר וכולו מתמקד באימון שרירי הבטן והליבה שלכם! כמו באימונים הקודמים, גם האימון הזה ללא ציוד מיוחד, מיועד למתחילים ומתקדמים.

הרכב האימון

האימון מתבסס על שיטת הטבטה- 8 מחזורים של 20 שניות עבודה ולאחר מכן 10 שניות מנוחה (4 דקות סך הכל).
תרגילי הבטן שתצטרכו לבצע הם:
1. אולרים יד לרגל נגדית (Alternate V-Ups). תרגיל בטן המסייע בחיזוק שרירי הבטן והליבה הישרים וגם האלכוסניים.
תרגיל חלופים למתחילים: כפיפות בטן אופניים.
2. תרגיל הבטן השני הוא כפיפות בטן אלכסוניות כפולות (Twist Sit Ups). התרגיל מסייע בחיזוק שרירי הבטן הישרים והאלכסוניים.
תרגיל חלופי למתחילים: כפיפות בטן אלכסוניים- "חצאים" (Twisy crunches).
כפי שאתם רואים, אימון הטבטה הזה מתאים למתאמנים מתחילים וגם מתקדמים ובנוסף, ללא ציוד. לכן, ניתן לבצע אותו בכל מקום ובכל זמן וליהנות מיתרונותיו הרבים שבינהם- אימון קצר, מאתגר ומהנה לחיזוק שרירי הבטן והליבה.

גלילה לראש העמוד

צרו אתנו קשר בדרך הכי נוחה לכם, ובואו לאימון ניסיון מלא אנרגיות! חינם