אימון טבטה מלא בדופק גבוה (למתחילים ומתקדמים)

ביקשתם אימוני טבטה והנה קיבלתם- אימון טבטה מלא ללא ציוד מיוחד מלבד משקל הגוף שלכם ובכך, מאפשר לכם לבצע אותו בכל מקום ובכל זמן, גם בבית.

האימון מתאים למתאמנים מתחילים וגם מתקדמים (נסביר בהמשך) ומורכב מארבעה תרגילי כושר אירוביים מאוד (ללא ציוד) שיעלו את הדופק שלכם לעננים ויסייעו בשיפור סיבולת לב הריאה שלכם וכמובן שגם בשריפת קלוריות גבוהה מאוד. התרגילים: 

1. סקוואט וקפיצה (Squat jump) – תרגיל כוח מתפרץ שנועד לחזק את שרירי הרגליים, הישבן, שרירי הבטן והליבה, תוך שיפור סיבולת לב הריאה.
2. קפיצות כוכב (Star jump) – תרגיל אירובי מאוד לשיפור סיבולת לב הריאה והקואורדנציה.
3. סמוך קום (Burpee) – תרגיל קלאסי לשיפור סיבולת לב הריאה וחיזוק פלג הגוף העליון.
4. טיפוס הרים (Mountain climbers) – תרגיל אירובי לשיפור סיבולת לב הריאה וחיזוק שרירי הבטן והליבה.
מודיפיקציות (חלופות) למתאמנים מתחילים כבר מוסברות על גבי הסרטון.
כמה זמן לבצע כל תרגיל? בדיוק לפי שיר הטבטה (Tabata) שמתבסס על שיטת האימון והיא: 20 שניות עבודה ולאחר מכן 10 שניות מנוחה. סה"כ 4 דקות אימון (8 מחזורים). שיר הטבטה כבר מוכן לרשותכם וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להפעיל את הוידאו ולבצע את האימון ביחד איתי וכן, גם בבית שלכם 🙂 אז אם אתם מחפשים אימון כושר קצר וקולע ללא משקולות או ציוד כושר אחר, הצטרפו אליי לאימון הטבטה הזה.

שדרוג האימון למתקדמים: לכל חברינו המתקדמים, מומלץ לבצע את אימון הטבטה הזה 4 פעמים ברציפות, כאשר יש לכם 1-2 דקות מנוחה בין טבטה לטבטה. באופן הזה, האימון צפוי להיות עצים ואירובי/ סיבולתי מאוד. לאימוני טבטה נוספים ניתן להיכנס לקישור הבא וליהנות מרצף של אימוני טבטה איכותיים: אימוני טבטה

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה