אימון טבטה לחיזוק הבטן

כשאתן מבקשות, אלה לא יכולה שלא לענות 🙂
קבלו אימון טבטה לחיזוק שרירי הבטן. האימון מורכב משני תרגילי בטן, כל תרגיל 4 סטים, 20 שניות עבודה ו-10 שניות מנוחה בין סט לסט.
לפרטים נוספים אודות אימון טבטה ויתרונותיו, לחצו כאן: אימון טבטה – TABATA

*אין לבצע את האימון ללא היוועצות עם איש מקצוע מוסמך.
*אין לבצע את האימון ללא חימום מתאים.

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה