אימון טבטה לחיזוק הבטן ושרירי הגוף ככלל

שלום חברים!

קבלו את אלה קטן מדגימה לכם אימון טבטה לחיזוק הבטן ושרירי הליבה!
הסבר קצר על אימון טבטה:
אימון שאורך כ-4 דקות ומורכב מ 8 סטים, כל סט אורך כ- 20 שניות עבודה-10 שניות מנוחה. ניתן להתאים תרגיל אחד או מספר תרגילים בכל טבטה וכמו כן, לבצע מספר אימוני טבטה ברצף. הפעם אנחנו בחרנו להתמקד ב-4 תרגילי בטן שונים אותם אנו ממליצים להוסיף  בסוף האימון היומי שלכם.
התרגילים – פלאנק, פלאנק צידי – ימין, ופלאנק צידי- שמאל, הולו (Hollow).

תהנו!

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה